امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۹:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از سیاه‌نمایی در حق کهگیلویه بپرهیزیم

علیرضا اتابک امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن اتاق اصناف دهدشت اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه از گذشته برچسب محرومیت به خود گرفته که سزاوار نیست.

راه ملت: به گزارش راه ملت فرماندار کهگیلویه تغییر نگاه از کهگیلویه را نیازمند کمک رسانه‌ها دانست و گفت: این شهرستان نخبگانی دارد سزاوار این نیست که از محرومیت و رنج و بدبختی مردمش سخن گوییم.

وی تصریح کرد: رسالتی که ما داریم این است که نگاه‌های تحقیرآمیز و نگاه‌های نامهربانانه به کهگیلویه را تغییر دهیم.

اتابک گفت: اولین قدم این است که از سیاه‌نمایی در حق کهگیلویه بپرهیزیم و باید این نگاه در کهگیلویه تغییر کند.

اتابک از اصحاب رسانه به خط مقدم‌ مبارزه با نگاه محرومیت و نتوانستن در کهگیلویه نام برد و گفت: رسانه باید این امید را در جامعه تزریق کند که کهگیلویه می‌تواند تغییر کند.

وی در ادامه گفت: شهرستان کهگیلویه دارای توانمندی‌های زیادی است شهر تاریخی بلادشاپور دارای تاریخ و تمدن کهنی است که باید به آن ببالیم و شهیدان و سرداران بزرگی داریم که باید بعنوان الگو به آنها ببالیم جاذبه‌های گردشگری بکر که تاکنون مورد توجه قرار نگرفتند.

اتابک گفت: ایستایی برای مردم ایجاد کنیم تا در کمال آرامش مانند گذشته حرف‌هایی در خطه جنوب داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: دولت کارهای خوبی انجام داده پروژه‌های بزرگی وجود دارد که اگر پیگیری و دنبال شوند شهرستان از بن‌بست و تنگنا رها خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران سنگین است ادامه داد:  در یک خبر چند سطری رسالت نهفته نیست بلکه صاحبان فکر و اندیشه باید بیداری و فرهنگ سازی ایجاد کنید جوانان پرسشگر و مطالبه‌گر تولید کنید.

اتابک با تاکید بر گام برداشتن رسانه در جهت ارتقای شهرستان اظهار داشت: دنبال تعییر نگاه نامهربانانه به کهگیلویه هستیم البته برای این کار لازم است سیستم اداری هم پای کار بیاید.
 
وی به ضعف‌های سیستم اداری اشاره کرد و گفت: نگاه روزمرگی و فرتوتی از دستگاه‌ها رخت بربندد که برای همه این فرایندها برنامه لازم است.

اتابک با بیان اینکه آبرسانی پایدار چهار شهر یک چشم انداز ۴۰۰ ساله را تضمین می‌کند، افزود:آبرسانی به دشت‌ها باید در مدار قرار گیرد راه‌های ارتباطی باید تعریف شده در تراز راه‌های کشوری باشند و عمران، توسعه و مبلمان شهری در حق مردم باشد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه پروژه‌ها باید برای مردم خروجی مثبت داشته باشد، گفت: خبرنگاران هر جا دیدند پروژه تکراری و بی هدفی که برای مردم سود ندارد در حال اجرا است اعلام کنند ما تعطیل می کنیم.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت تأکید کرد و افزود: دولت هزینه می‌کند چرا مدیر نباید اطلاع‌رسانی کند؟خدمات نطام باید به مردم گفته شود.

در پایان این مراسم از ۳۰ خبرنگار خبرگزاری‌ها و سایت‌های شهرستان تجلیل به عمل آمد.

منتشر شده در :2019/08/13 - 04:08|شناسه خبر: 41292 392 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه