امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۴:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هشتم شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هشتم شهریور سالروز شهادت رئیس جمهور مکتبی شهید رجایی و نخست وزیر داشمند حجت الاسلام والمسلمین شهید باهنر اطلاعیه ا ی صادر کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت متن این اطلاعیه بدین شرح است:

هشتم شهریور ۱۳۶۰، ملت ایران ، تمام دنیا و همۀ سازمان های مدعی حقوق بشر شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور و نخست وزیر قانونی ، مردمی و مکتبی ایران اسلامی ، شهیدان محمد علی رجایی و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر توسط گروهک تروریستی منافقین مزدور بودند.

 

سازمان تروریستی منافقین برای ضربه زدن به انقلاب نوپای کشورمان اقدام به ترور شخصیتها و ارکان نظام نمود و حتی در این بین به افراد غیر نظامی و مردم کوچه و بازار نیز رحم نکردند که یکی از کم سابقه ترین ترورهایی که علیه مقامات ارشد کشورمان انجام دادند، به شهادت رساندن رئیس جمهور وقت یعنی شهید محمدعلی رجایی و نخست وزیر او یعنی شهید باهنر بود که به همراه تنی چند از همراهان آن شهیدان در دفتر نخست وزیری انجام شد. هدف از این عملیات تروریستی که به دست عناصر کوردل فرقه رجوی و با همکاری سرویسهای جاسوسی به وقوع پیوست مقابله با اراده ملت و از پا انداختن انقلاب نوپای کشورمان بود که با رهبری حکیمانه امام امت و مقاومت و همت بلند ملت، این ترورهای کور نتوانست جلوی حرکت توفنده انقلاب و مسیر پیشرفت ملت را بگیرد.

 

در سی و هشتمین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار ، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی ، دو اسوه علم و عمل ، تقوا و خلوص ؛ شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند قرار داریم که به همین مناسبت مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هشتم شهریور، در شهر یاسوج روز چهارشنبه ششم شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از آحاد مردم شریف و قدرشناس بالاخص خانواده معظم شهداء، مدیران و کارکنان دولت، و تمامی گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت می کند تا در مراسم تجلیل و یادبود شهیدان رجایی و باهنر؛ با حضور باشکوه خود ، بار دیگر بر آرمان و راه این شهیدان مهر تأئید مجدد بزنند و با آرمان های بلند، افق برتر و راه روشن این شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق نمایند.

 

قابل ذکر است مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شهرها و بخش های مختلف استان برگزار می شود.

منتشر شده در :2019/08/29 - 12:08|شناسه خبر: 41832 549 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه