امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۷:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور استاندار:

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه+تصاویر

۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۶۲ میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان کهگیلویه از هفته دولت بود.

راه ملت: آخرین روز از بزرگداشت هفته دولت شهرستان کهگیلویه میزبان دولتمردان استانی و شهرستانی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها بود.

 سهم کهگیلویه از دستاوردهای نظام اسلامی و خدمات دولت امسال ۳۹ پروژه بود که گفته می‌شود ۶۲۰ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ها هزینه شده و یا خواهد شد.

با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس و مسؤولان استانی و شهرستانی تعدادی از پروژه‌ها به نمایندگی از ۳۹ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد؛ از این تعداد ۲۴ پروژه افتتاحی و پنج پروژه کلنگ‌زنی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند اضطراری فرودگاه دهدشت با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال در منطقه چنگلوا از توابع بخش مرکزی شهرستان کلنگ‌زنی شد.

حسین کلانتری گفت: روکش محور روستایی چنگلوا به سوق از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید، این پروژه به طول پنج کیلومتر ۱۵ میلیارد ریال هزینه داشت.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان افزود:سالن چند منظوره و چمن مصنوعی روستای چنگلوا پروژه‌هایی بود که به نمایندگی از حوزه ورزش افتتاح شدند.

کلانتری گفت: برای اجرای این دو پروژه در مجموع ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه عمران شهری نیز به نمایندگی از ۸۰ هزار متر مربع روکش آسفالت و بازسازی کامل آسفالت معابر افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: برای اجرای این پروژه ۳۲ میلیارد ریال از محل قیرهای سهمیه اختصاص یافته به شهرداری هزینه شده است.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی در حاشیه کلنگ‌زنی باند اضطراری دهدشت گفت: پروژه در فاز نخست دیوارکشی می‌شود و ۲۲۰میلیارد ریال برای اجرای فازهای بعد اعتبار مورد نیاز است.

نژادصفوی تصریح کرد: با رایزنی و پیگیری‌های گسترده توانستیم کمتر از سه ماه اجرای آن را عملیاتی کنیم؛ کاری که طبق معمول حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

وی افزود: پس از اجرای دیوارکشی که حداکثر تا پایان سال به طول می‌انجامد در صورت تأمین اعتبار کار خاکبرداری آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این فاز دو سال و نیم به اتمام برسد.

 

 

 

       

منتشر شده در :2019/08/30 - 04:08|شناسه خبر: 41857 751 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه