امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۷:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال c ایران در گچساران+عکس

دیروز در مراسمی کلاس مربیگری فوتبال C ایران در گچساران با ارائه گواهی نامه مربیگری به شرکت کنندگان به کارخود پایان داد.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت آیین اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال درجه c با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران و جمعی از پیشکسوتان فوتبال در دوگنبدان برگزار شد.

فرزاد نیکمنش مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال شهرستان گچساران در حاشیه این آیین و در جمع خبرنگاران زمان آغاز برگزاری این دوره را ۷ شهریور ماه دانست و گفت: این دوره به مدت یک هفته و با تدریس 《استاد جهانبخش عنبریان》 برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این دوره از شهرهای گچساران، باشت، دهدشت و بهبهان حضور داشتند، عنوان کرد: این دوره زیر نظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و در محل مجموعه شرکت نفت گچساران برگزار شد.

وی گفت: 《استاد عنبریان》 از اساتید برجسته کشوری و مدرس حرفه ای فوتبال هستند که ما مفتخر بودیم در این دوره میزبانی این استاد گرانقدر را بر عهده داشتیم.

گفتنی است 《خداداد افشاریان》 رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و آموزگار رئیس هیئت فوتبال گچساران میهمانان ویژه آیین افتتاحیه این دوره بودند.

در پایان تمامی حاضران در این دوره از زحمات 《استاد عنبریان》جهت حضور در استان و تدریس دوره، نیک منش مسئول کمیته آموزش فوتبال و تدریس دروازه بانی شهرستان گچساران و مجموعه امور ورزش نفت و گاز گچساران به ویژه《داوودی رئیس امور ورزش شرکت نفت》برای همکاری جهت میزبانی خوب این دوره تقدیر و تشکر کردند.

منتشر شده در :2019/09/04 - 12:09|شناسه خبر: 42041 1890 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه