امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۹:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رتبه نخست هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب دانش آموز در میان هنرستان‌های کشور

کاووس کشاورز از کسب رتبه اول کشوری هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در زمینه جذب دانش آموز در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران،  رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد  از کسب رتبه  اول کشوری  هنرستان  کشاورزی آیت الله ملک حسینی در زمینه جذب  دانش آموز  در سال تحصیلی  ۹۸-۹۷   خبر داد.

کاووس کشاورز گفت: هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ طی تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات کشاورزی با هدف  تربیت نیروی انسانی ماهر بخش کشاورزی در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی  تاسیس شد.

وی افزود: این هنرستان  در سال تحصیلی ۹۸-۹۷  در سطح استان رتبه اول جذب دانش آموز  را میان هنرستان‌های استان کسب کرد که خوشبختانه  در ارزیابی کشوری  نیز این هنرستان در سطح کشور  رتبه اول را در زمینه جذب  دانش‌آموز  کسب کرد

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و مجموعه  عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی  اظهار  امیدواری کرد با رفع مشکل فضای فیزیکی این هنرستان  شاهد توسعه رشته‌های مرتبط  با کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی در این بخش  باشیم.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک حسینی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید فقط در یک  رشته کشت گیاهان  دارویی  قریب به ۲۰ نفر تاکنون ثبت‌نام شده است  گفت. متاسفانه برای همین یک رشته هم با مشکل فضا  روبرو هستیم.

سید ولی موسوی از بررسی مشکلات  فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در شورای آموزش و پرورش استان  قبل از  مهرماه خبر داد و گفت: متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی که متولی کشاورزی استان است از سال گذشته  تا کنون علی‌رغم  جلسات  متععد در این زمینه  هیچگونه  همکاری نکرده است.

وی کنترل دانش آموزان در فضای  اداری و آموزشی را کاری سخت و بستر ساز  هر حادثه ناخوشایندی دانست و از سازمان جهاد کشاورزی استان  خواست جهت جابجایی نظام مهندسی کشاورزی قبل از مهرماه تدبیری اندیشیده شود.

گفتنی است سرپرست  معاونت آموزشی موسسه تحقیقات و کشاورزی کشور  در جلسه مسوولان  آموزشی این موسسه  با اهدا  لوح تقدیر از فعالیت‌های  رئیس  اداره آموزشهای رسمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد  تقدیر کرد.

منتشر شده در :2019/09/07 - 05:09|شناسه خبر: 42153 1187 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه