امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۸:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس/شبیه سازی عملیات بیت المقدس در محل دهکده دفاع مقدس یاسوج

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اجرای بیش از ۲۲۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

 

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از برگزاری ۲۲۶ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور هفت کمیته مختلف شامل کمیته اجرایی و پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته زنان، کمیته کودک و نوجوان و کمیته امنیتی و انتظامی تشکیل شده است.

 

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در همه شهرستان‌های استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و اسناد و سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال همچون سال‌های گذشته مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود با این تفاوت که مراسم امسال تنها در مرکز استان برگزار شده و در شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

 

آسمند بیان کرد: همچنین در این هفته عملیات «طریق‌القدس» که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است توسط تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در محل دهکده دفاع مقدس یاسوج شبیه‌سازی می‌شود.

 

وی برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال عنوان و ابراز کرد: این همایش هفتم مهر امسال مصادف با روز بزرگ‌داشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خواهان همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.

منتشر شده در :2019/09/09 - 03:09|شناسه خبر: 42223 668 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه