امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۸:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استعدادیابی در بستر آموزش و پرورش نقش مهمی در کشف استعداد و توسعه ورزش هندبال دارد

نشست مشترک مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت و مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه صبح امروز در محل این اداره برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، در این نشست علی پورک پور به نقش پررنگ آموزش و پرورش در استعدادیابی ورزش قهرمانی اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری باشگاه فرازبام با آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت های مشترک زمینه ساز کشف و پرورش استعداد های ورزشی است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش مقوله ای است که در هر اجتماعی از جایگاه ویژه ای برخوردارمی باشد و نقش موثر آن در شکوفایی استعداد های مختلف افراد و تقویت ظرفیت های اخلاقی، تربیتی، جسمانی، ذهنی، عقلی، مهارتی و اجتماعی دانش آموزان انکارناپذیر است.

پورک پور با تبریک قهرمانی تیم خردسالان فرازبام گفت: این قهرمانی نشانه رشد ورزش هندبال در دهدشت است.

مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل و همکاری موثر آموزش و پرورش در امور ورزشی گفت:  ترویج ورزش همگانی و استعداد یابی در بستر آموزش و پرورش نقش مهمی در استعداد یابی و توسعه ورزش هندبال دارد.

پارسایی به نقش موثر مربیان ورزشی در استعدا یابی نخبه های ورزشی اشاره و بیان کرد: اموزش و پرورش به عنوان جامعه هدف در ورزش پایه می تواند با استفاده از ظرفیت های باشگاه ورزشی دست به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بزند.

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت افزود: ورزش، از روش های ایجاد جامعه با نشاط و عاری از آسیب های اجتماعی در عصر حاضر است.

پارسایی گفت : آموزش وپرورش دهدشت بخش اعظمی از موفقیت های ماست و هر آنچه به دست آمده نتیجه تعامل و همکاری بوده و تلاش داریم با اتخاد روش های علمی سطح این همکاری ها را بالاتر برده وبرای کسب موفقیت های بیشتر با برنامه ریزی به نگاه روشن به آینده درخشان تر با استفاده از تمامی ظرفیت ها برای ورزش  شهرستان مفید باشیم.

در پایان مدیر آموزش وپرورش دهدشت با تقدیر از حضور مجموعه فرازبام خائیز گفت : امروز هندبال شهرستان و درخشش فرازبام خائیز بخشی از هویت ورزشی اجتماعی این شهرستان شده و آموزش وپرورش در هر زمینه ای که لازم باشد و امکان آن فراهم در کنار آنها خواهد بود.

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2019/09/17 - 03:09|شناسه خبر: 42387 589 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه