امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۳:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حذف نام شهدا از معابر،خیابان و کوچه ها حربه منافقین برای پاک کردن دلاوری و رشادت آنهاست/برگزاری بیش از ۴۷ برنامه درون سازمانی و برون سازمانی

مدیر بازرسی سپاه ناحیه کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه به تشریح برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت، صبح امروز سرهنگ پاسدار سید خدایار زینی پور مدیر بازرسی سپاه ناحیه کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت و گفت؛هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل های جوان است.

وی افزود ،ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این هفته بیش از ۴۷ برنامه درون سازمانی و برون سازمانی برگزار می کند.
سرهنگ زینی پور در ادامه افزود؛شعار هفته دفاع مقدس در سال ۱۳۹۸ با عنوان «ما پیروزیم» می باشد.
این مسول عنوان کرد؛ غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی – هنری، تجلیل از ایثارگران – رزمندگان دفاع مقدس،برگزاری یادواره شهدای حوزوی و پایگاهی و آبروی محله،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،نواختن زنگ مهر انقلاب،افتتاح منازل مسکونی مددجویان،مسابقات ورزشی در محلات کم برخوردار،برگزاری میز خدمت در محلات کم برخوردار،سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه های نماز جمعه و همچنین همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت از مهمترین این برنامه اعلام شد.
 مدیر بازرسی ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه درادامه نسبت به حذف نام شهدا از معابر و خیابان و کوچه ها واکنش نشان داده و اظهار داشت:حذف نام شهدا از جمله حربه هایی بود که منافقین برای پاک کردن دلاوری و رشادت آنها به آن متوسل شده و در حال حاضر وظیفه ما برگزاری باشکوه یادواره شهدا و دیدار با خانواده معظم آنها و همچنین عمل به وصایای شهدا با تکیه بر وحدت و همدلی مردم و همه مسولین جهت به بن بست کشاندن تمام نقشه ها و راهبردهای منافقین می باشد. .
زینی پور با اشاره به اینکه در ایام محرم هستیم و ویژه‌ برنامه پیاده روی اربعین حسینی را در دستور کار خود داریم اظهار داشت و گفت؛موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در کیلومتر ۵۵ دهدشت بهبهان قرار دارد و برای سومین سال پیاپی از زائران اربعین حسینی ۷ استان و دو کشور خارجی پذیرایی می‌کند.
وی گفت؛امیدواریم با کمک مردم ولایت مدار و خیرین بزرگوار و همه سازمانها و نهادها بتوانیم در راه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ابتدا به ساکن خادم شایسته ای برای آنها بوده و درثانی سفیر خوبی برای معرفی ظرفیتها و توان مندیهای مذهبی فرهنگی شهرستان کهگیلویه در مسیر کاروانها باشیم.
منتشر شده در :2019/09/19 - 04:09|شناسه خبر: 42449 578 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه