امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نگاه ویژه وزیر ارتباطات به استان کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۱۹ کیلومتر فیبر نوری روستایی و بین شهری در استان اجرا می شود

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مسائل و مشکلات استان دیدار و گفتگو کرد.

راه ملت: استاندار در این دیدار خواستار رفع مشکل پوشش ارتباطی تلفن همراه در ۸۹ روستا و ۸۵ منطقه عشایری استان شد.

کلانتری همچنین بر ایجاد و راه اندازی مرکز توسعه کسب و کارهای دیجیتال در استان برای معرفی و استقرار سرمایه گذار و تجهیز پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات ارتباطی بیش از ۱۷۰ روستای استان، عنوان کرد: انتظار می رود در این زمینه اقدامات لازم از سوی وزارت ارتباطات انجام شود.
نماینده ارشد اجرای دولت در استان در ادامه خواستار حمایت از طرح های کاربردی دانشگاه یاسوج در راستای هوشمند سازی با استفاده از اینترنت اشیاء و بلاک چین در حوزه های مختلف محیط زیست، انرژی، گردشگری، کشاورزی، رای گیری الکترونیک و … شد.

وی همچنین خواستار توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در استان شد.

آذری جهرمی نیز در این دیدار بر ارتقا ارتباط ۳۳ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه اشاره کرد و افزود: احداث ۳۳ ایستگاه تلفن همراه با اعتبارات وزارت ارتباطات از سوی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای زیر پوشش قرار دادن ۱۱۸ روستای این استان اکنون در دست اجرا است.
وی به ارتقاء ارتباطات ۸۲ روستا به نسل های سوم و چهارم و در دست اجرابودن ۴۸ روستا از سوی اپراتور همراه اول با اعتبارات دولتی وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: اجرای ۱۱۹ کیلومتر فیبر نوری روستایی و بین شهری به پیمانکار در استان ابلاغ شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی پوشش ارتباطات در جاده های استان، گفت: دستور پیگیری های لازم در این زمینه صادر شده است.
جهرمی افزود:برنامه ریزی های نگاه ویژه ای نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش از همکاری ها و هماهنگی های انجام شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و درخواست صدور دستورات مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.
جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و عباس رسولی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استاندار را در این دیدار همراهی کردند.

منتشر شده در :2019/09/30 - 10:09|شناسه خبر: 42785 454 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه