امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۴:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری جشنواره قصه گویی در استان/اجرای طرح 《پیک امید》 در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی جشنواره ملی قصه گویی سیزدهم مهرماه در یاسوج برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج، کبری اخلاقی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه سیزدهم تا ۱۹ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه اعضاء و مربیان، دیدار با خانواده شهدا، اکران فیلم کودک و نوجوان و دهها برنامه فرهنگی در این هفته اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای 《 طرح پویش گرم کتاب》در استان، عنوان کرد: ۴۸ جلسه در پارک های شهرهای یاسوج، گچساران و سی سخت با پوشش ۲۰۰ جلدی در هر جلسه برگزار شد.

وی به فعالیت پیک امید (امداد فرهنگی) طی هفته ملی کودک اشاره کرد و افزود: ماشین سیار روستایی و شهری در قالب کتابخانه پوشش مخاطبین را انجام خواهد داد.

این مسئول با اشاره به اینکه چندین منطقه برای فعالیت پیک امید انتخاب شده است، گفت ‌تیم ۵۰ نفره در مناطق مختلف طی ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

اخلاقی با اشاره به اجرای ۴۰ فعالیت فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: کانون این فعالیت ها را در سایر مناطقی که فاقد مرکز هستند به صورت سیار اجرا می کند.

وی در خصوص نمایندگی کانون زبان در استان، بیان کرد: از سال ۹۴ تاکنون این مرکز در شهر یاسوج مشغول به فعالیت است و مرکز گچساران نیز در صورت به حدنصاب رسیدن زبان آموزان به زودی راه اندازی می شود.

اخلاقی گفت: ۷ مربی سیار در مناطق شهری و روستایی استان خدمات فرهنگی کانون را ارائه می دهند.

وی از راه اندازی انجمن سرود و عکاسی در استان خبر داد.

منتشر شده در :2019/10/02 - 03:10|شناسه خبر: 42802 763 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه