امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۷:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور مردم واعضای شورای اداری موکب شهدای شهرستان کهگیلویه افتتاح شد+تصاویر

سرمایه حقیقی این موکب مردم هستند ودراین سه سال عشق وعلاقه خادمین موکب از نکات مهم وقابل توجه است و همه این تلاش ها محصول ارادت به اهل بیت علیه السلام است.

راه ملت: سید حمزه محقق زاده در این جلسه اظهار داشت؛ زائرین به مناسبت اربعین هرساله با پیاده روی ارادت خودرا به اباعبدالله الحسین (ع) نشان میدهند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: این موکب برای سومین سال پیاپی راه اندازی میشود ومنشا خیری برای زائرین بوده تا به زائرین حسینی خدمت رسانی کنند .

وی بابیان اینکه سرمایه حقیقی این موکب مردم است افزود:دراین سه سال عشق وعلاقه خادمین موکب از نکات مهم وقابل توجه است و همه این تلاش ها محصول ارادت به اهل بیت علیه السلام است.

سرهنگ محقق زاده اظهارکرد: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار خدمت دراین موکب انجام شد وامسال پیش بینی می شود حداقل دوبرابر شود ونیازمند است که در این راه نیازمند کمک های مردمی هستیم.

وی بابیان اینکه کارهای فرهنگی در سطح موکب انجام می شود یکی از مهم ترین اهداف این موکب است اظهار داشت: این موکب از امشب تا سه روز بعد از اربعین حسینی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: استان های یزد، فارس، اصفهان، سیستان بلوچستان، هرمزگان ودوکشور از مسیر این موکب عبور میکنند.

اتابک فرماندار کهگیلویه نیز گفت:در هیچ جایی این شور حال پیدا نیست واین نهضت ادامه دارد وتوطئه های دشمن کار ساز نیست ونهضت ابا عبدالله ادامه دارد.

وی گفت:اقدام خوب وپسندیده که از طرف شهرستان وبانیان خودجوش مردمی انجام می شود ،کار سنگینی است ونیاز است همه کمک کنیم که موکب برپا باشد ومیزبان زائران اباعبدالله باشد.
اتابک از شورای اداری خواست که در کنار موکب باشند وکمک کنند.

منتشر شده در :2019/10/06 - 09:10|شناسه خبر: 42844 573 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه