امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۴:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت روز جهانی کودک برگزار شد:

ویژه برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

۱۶ مهر روز جهانی کودک بهانه ای شد که در کتابخانه های عمومی استان، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت با حضور کودکان و نوجوانان برگزارشود.

به گزارش  راه ملت به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، ۱۶ مهر روز جهانی کودک بهانه ای شد که در کتابخانه های عمومی استان، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت با حضور کودکان و نوجوانان برگزارشود.
 شهرستان لنده:

 به مناسبت روز جهانی کودک نمایشگاه کتاب، جشن پرواز بادکنک ها با حضور مهد کودک ها، بازی های شاد و متنوع و قصه گویی در کتابخانه عمومی شهدای قیام و کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده برگزار گردید.

سید زکریا تقوی‌نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده گفت: در این روز برای کودکان شهرستان روز خوبی بود و برنامه های متنوعی تدارک دیده شد و اجرا گردید.

وی افزود: در این برنامه فرهنگی حاضرین بهزیستی شهرستان، اداره آموزش و پرورش، دهیاری قیام، کتابدار فعال و ساعی شهرستان جناب آقای تقی پور بیشترین همکاری را داشتند.

شهرستان بهمئی:

علی رضا جشنی، رئیس اداره  کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری مدارس، مهدکودک ها و اعضای کتابخانه خبر داد.

جشنی با اشاره به هدف کتابخانه ها از برگزاری این برنامه ها گفت: دعوت از کودکان و نوجوانان جهت شرکت در برنامه های در برنامه هایی که با مقوله کتاب و کتابخوانی ارتباط دارد، تاثیر بسزایی در رشد علمی و علاقه مندی آنها به مطالعه در سنین بالاتر خواهد داشت و با این هدف و به مناسبت هفته کودک کتابخانه های عمومی شهرستان به برگزاری جلسه قصه گویی باهدف آشنایی با مفاهیم قصه گویی، نشست جمع خوانی، بازدید مراکز پیش دبستانی از کتابخانه، برگزاری نمایشگاه کتاب و. اسباب بازی برای کودکان، حضور امام جماعت در کتابخانه از سری برنامه های برگزار شده در روز کودک در شهرستان بهمئی بود.

شهرستان کهگیلویه:

در همین راستا کتابخانه عمومی فرهنگ دهدشت به مناسبت روز جهانی کودک (۱۶آذر ماه) اقدام به برگزاری برنامه قصه گویی از کتاب « کشاورز پیر و خرس قهوه ای»  بازپرداخته رضا رهگذر و شعرخوانی از کتاب، آفتاب مهتاب چه رنگه» اثر فاطمه شعبان نژاد نموده است.

این برنامه با استقبال مطلوب دانش آموزان ومربیان مهد شکوفه های شادی مواجه شد.

شهرستان گچساران:
کتابخانه فردوسی شهرستان گچساران نیز در تاریخ ۱۶ مهر ماه(۶ اکتبر )
به مناسبت روز جهانی کودک، اعضای کودک خود را به  پارک سر پوشیده برده و در آنجا برنامه های متنوع فرهنگی اجرا کردند.

این ویژه برنامه فرهنگی توسط میترا عسکری کتابدار این کتابخانه و با حضور تعدادی از کودکان عضو کتابخانه برگزارشد.این برنامه شامل قصه گویی کتابهای کودکانه ، معرفی کتاب کودک، قصه خوانی و بازی های متنوع از جمله استخر شن، پارک ترافیک، ترامپولین، فوتبال دستی، خانه مشاغل و ….در محیطی صمیمانه،  شاد و با نشاط و سرگرم کننده ویژه کودکان در پارک سرپوشیده شازده کوچولو برگزار شد و در پایان این برنامه از کودکان پذیرایی صورت پذیرفت.

 

منتشر شده در :2019/10/09 - 07:10|شناسه خبر: 42885 1112 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه