امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۱۷ پروژه بهداشت و درمان توسط خیرین در کهگیلویه و بویراحمد احداث شد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد  از احداث ۱۷ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان توسط خیرین خبر داد و گفت: خیرین سلامت تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه احداث مراکز و خرید تجهیزات کمک کرده‌اند.

راه ملت: به گزارش راه ملت، سالار جوکار در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۱۷ پروژه عمرانی با مساحت ۵ هزار و ۷۵۰ متر مربع در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های مختلف توسط خیرین اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با مساحت ۵ هزار و ۵۵ متر مربع با اعتبار بیش از ۷۵ میلیارد ریال نیز در دست اجرا داریم، عنوان کرد: همچنین ۱۲ قطعه زمین به متراژ ۷ هزار متر مربع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای احداث مراکز بهداشتی و درمانی اجرایی شده است.

جوکار با اشاره به اهدای ۴ واحد ساختمان به متراژ ۷۰۰ متر مربع به ارزش ۱۱ میلیارد ریال ابراز کرد: تامین زیرساخت‌های عمرانی در سطح استان مهمترین نیاز حوزه سلامت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد تعداد خیرین سلامت اشخاص حقیقی و حقوقی را به ترتیب ۸۰ نفر و ۲۰ مورد اعلام کرد و افزود: ۸۵ خیر تاکنون ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی اهدا کرده‌اند.

جوکار خاطرنشان کرد: ۲۶۵ قلم تجهیزات به ارزش ۲۵ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و دو دستگاه آمبولانس و سایر وسایل نقلیه به ارزش یک میلیارد و ۵۸۰ ریال نیز توسط خیرین اهدا شده است.

وی میزان مساعدت انجام شده به نیازمندان را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی بلاعوض و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام بوده است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه ساخت و ساز عمرانی در حوزه بهداشت و درمان مهمترین وظیفه مجمع خیرین بوده و در زمینه پرداخت کمک موردی رسالتی نداریم، بیان کرد: انتظار می‌رود افرادی دارای تمکن مالی در این زمینه ورود کنند.

کیان دهراب‌پور افزود: خانه بهداشت حیدرآباد لوداب، مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم صادق بازپور باشت، کلینیک پزشکان مرحوم ظفر تاجگردون در باشت، اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای امامزاده جعفر، پایگاه اورژانس جاده‌ای دیل، ۲ مرکز خدمات سلامت و پایگاه سلامت دبیری در گچساران، درمانگاه بیمارستان شهید رجایی گچساران، اورژانس خاتم الانبیاء بیمارستان دهدشت، مرکز جامع خدمات سلامت قلعه دختر و راه اندازی بخش دیالیز لنده توسط خیرین اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه همراه سرای بیمار خیرساز بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: مرکز جامع بیماران خاص بیمارستان امام سجاد(ع) در ۳ طبقه هر طبقه با ۳۷۵ متر زیربنا توسط شرکت سینره در حال احداث است.

دهرابپور اظهار داشت: مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج به کمک بانک پارسیان، خانه بهداشت روستای منصور خانی کاکان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شهید رجایی یاسوج، پلی کلینیک تخصصی دندانپزشکی توسط بانک کشاورزی، همراسرای بیمار در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، ۳ مرکز جامع خدمات سلامت در چنگلوا، بردیان و کلایه سفلی و پایگاه سلامت سوق در حال تکمیل بوده و یا بزودی آغاز می‌شود.

الهه شکیبایی نیز در این نشست با اشاره به اینکه شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، گفت: شناسایی و جذب زنان با تخصص‌های مختلف و مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت از اهداف این شورا است.

وی از حضور دو پزشک فوق تخصص سینه در ۲۵ آبان ماه در شهر یاسوج خبر داد و افزود: جشن بادبادک ها در محل پارک ولایت با حضور ۱۸ نفر بهبودیافته برگزار خواهد شد.

 

منتشر شده در :2019/10/22 - 02:10|شناسه خبر: 43028 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه