امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۹:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مجتمع آبرسانی به هشت روستای گچساران افتتاح شد/تقدیر نماینده گچساران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از شرکت فنی و مهندسی فرازبام خائیز

مجتمع آبرسانی به هشت روستای گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افتتاح شد

به گزارش راه ملت: غلامرضا تاجگردون در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی به هشت روستای بویراحمد گرمسیر گچساران اظهار کرد:  یکی از بهترین و سریعترین پروژه در حوزه آب روستایی صورت گرفت همین پروژه است.

وی ادامه داد: در دوسال گذشته کلنگ احداث مجتمع آبرسانی به هشت روستای بویراحمد گرمسیر به زمین زده است، افزود:  این هدیه دولت به مردم است.

نماینده مردم گچساران با اشاره به نبود آب شرب سالم در این روستاها، ابراز کرد: در سه سال گذشته در این روستا حضور یافتم  و بانویی را مشاهده کردم که با مشکل آب را با بشکه جا به جا می‌کند.

 تاجگردون ادامه داد:  احداث این مجتمع از طرح‌های ساده و آسان نبوده بلکه برای تسریع در روند عملیاتی این پروژه  لحظه به لحظه گزارشات هفتگی به صورت تصویری ارائه  داده می‌شد.

نماینده مردم گچساران با اشاره به اینکه در ۲سال گذشته کوه فوران از آتش و اعتراضات  اهالی این روستاها وجود داشت، گفت:  امروز که در خدمت اهالی روستای سرتیره هستم خوشحال هستم که رضایتمندی را می‌بینم و مهم این است که امید را  باید تقویت کرد.

تاجگردون عنوان کرد: تقویت و امید زمانی صورت می‌گیرد که مردم مشاهده کنند مسوولان در حال فعالیت  و خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز خوشحال هستم در جمع اهالی این روستا هستم که از ایل و طوایف من نیستند اما به من اعتماد کردند.

  تاجگردون با اشاره به اینکه انتقل آبآب کشاورزی  این منطقه به زودی تامین خواهد شد، گفت: تامین آب کشاورزی منطقه دیل و آرو به زودی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تونل دیل در حال احداث است و مهم آن است این جاده به پاتاوه و دهدشت متصل می‌شود، افزود: قطعه بعدی از سرراهی  شهرستان باشت- چرام و به آرو متصل خواهد شد.
نماینده مردم گچساران عنوان کرد: احداث جاده حیاتی‌ترین پروژه برای اهالی این منطقه است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: این خدمات نه به من ربط دارد و نه به دیگران این پروژه‌ها خدمات نظام هستند، وی در پایان از زحمات پیمانکار پروژه شرکت فنی و مهندسی فرازبام خائیز قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح‌های آبرسانی به طول۱۸کیلومتر خط انتقال و با اعتبار ۴۸میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و بنیاد برکت اجرا شده است.

فیض الله پاسره افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها مرداد ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شد که ۱۵۰ خانوار در قالب یکهزار و ۳۰۰ نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

پاسره نیز با قدردانی از شرکت فنی و مهندسی فرازبام خائیز گفت: این پیمانکار با دریاقت کمتر اعتبار پروژه را به پایان رسانده است.

مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فرازبام خائیز گفت: با بهره برداری از طرح مجتمع آبرسانی به هفت روستای دهستان بویراحمد گرمسیری این شهرستان یکهزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت روستاهای دهستان بویراحمد گرمسیری گچساران از جمله رودبال،گبرستان،نازمکان از آب سالم بهداشتی با کیفیت بهره مند خواهند شد.

مجید پارسائی افزود: حفر یک حلقه چاه آهکی با دبی ۲۶ لیتر بر ثانیه،خط انتقال به طول ۱۰ کیلومتر و یک مخزن ذخیره آب احداث شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

 

منتشر شده در :2019/11/08 - 09:11|شناسه خبر: 43349 863 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه