امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۴:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۴۱ طرح بسیج سازندگی سپاه فتح افتتاح و به بهره برداری رسید

آئین افتتاح و بهره برداری۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ، ساخت سپاه فتح و یک باب کتاب خانه روستایی با حضور فرمانده سپاه فتح  برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ فرمانده سپاه فتح در این آیین با بیان اینکه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی در استان افتتاح و کلید این منازل به صاحبان آنها تحویل داده شد.

 

سردار حمید خرم دل با اشاره به اینکه سپاه فتح ۶۴۹ مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد می سازد گفت : سهم شهرستان دنا از این تعداد مسکن مددجویان  ۵۷ مورد می باشد.

 

وی ابراز داشت  ۱۹ واحد مسکونی مددجویان  شهرستان دنا امروز تحویل و مابقی تا بهمن ماه ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری می رسد .

 

این فرمانده ارشد نظامی استان تصریح کرد: تا پایان سال ۴ کتابخانه دیگر در استان به بهره برداری می رسد.

 

خرم دل خاطر نشان کرد : آب رسانی ، راه سازی،  طرح های ترویج کشاورزی ،کارگاه های اشتغال  از دیگر طرح های بسیج سازندگی وقرارگاه پیشرفت و  آبادانی سپاه فتح می باشد که تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۹ تمامی طرح ها  تکمیل می شود .

 

وی مدت زمان بهره برداری از این طرح ها را تا پایان نیم اول سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و ابراز داشت : سپاه و بسیج مردمی می باشد و خدمت به مردم را وظیفه خود می داند.

 

گفتنی است فرمانده سپاه فتح همزمان با آیین افتتاح این طرح ها  با خانواده شهید نظری در روستای علی آباد دیدار و گفتگو کردند.

منتشر شده در :2019/11/28 - 11:11|شناسه خبر: 43564 879 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه