امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۳:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اولین و مهم ترین مطالبه دانشجویان شفافیت در مورد اموال نامزدهای انتخابات است

شهرام مهدوی مطلق با بیان این که نباید نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشیم اظهار کرد: این حرف سکولارهاست که می گویند مسائل و مشکلات چه ربطی به من دارد و در امور دخالت نکنیم.

راه ملت: به گزارش راه ملت، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره ۱۴۳۵ قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای دین خدا کار کردن به معنای انقلابی بودن است و اگر دینی شویم بی شک انقلابی هم خواهیم شد.

مهدوی مطلق در ادامه با تاکید بر این که اگر صرفا نماز بخوانیم و روزه بگیریم انقلابی نیستیم اظهار کرد: باید قیام کنیم و در جامعه دینی موثر باشیم زیرا اگر دیندار و انقلابی شدیم موثر خواهیم بود و البته برای کارآمدی لازم است بایدها و نبایدهای دینی را مد نظر قرار دهیم.

این مسوول با تاکید بر این که موتور محرکه نیاز به محرک دارد افزود: این موتور محرکه رهبری است و اگر همه هجمه های دشمن روی رهبری است و در عراق و لبنان و ایران مرجعیت و رهبری را می زنند برای خاموش کردن این موتور محرکه است.

مسوول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که یک جامعه اسلامی بدون رهبری جامعه ای بی خطر است افزود: اولین جمهوری اسلامی پاکستان بود اما بدون رهبری وضعیت آن جا به گونه ای است که به جای جمعه روز یک شنبه تعطیل است!.

وی با بیان این که رهبری بهترین و مهم ترین حرفها را تنها در بین مردم و برای مردم می زند اظهار کرد: رهبری مردم را محرم می داند و حرف های کلیدی را در جمع مردم می زند.

مهدوی مطلق به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری اشاره کرد و با انتقاد از همایشهایی که در این زمینه گرفته می شود خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی فارغ از همایش های کم اثر هسته های مساله محور تشکیل می دهد زیرا به فرموده رهبری بسیج باید چابک باشد و درگیر بروکراسی نشود و ابلاغ محور نباشد.

مهدوی مطلق در ادامه اظهارات خود در دوره ۱۴۳۵ بسیج دانشجویی با اشاره به این که در دانشگاه ها دچار ضعف تئوریک هستیم افزود: همچنین در دانشگاه ها به ما می گویند مسائل استان چه ربطی به شما دارد و دنبال درس و بحث خودتان باشید اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور فیزیکی و فکری دانشجو در مسائل عمومی کشور حتما لازم است.

وی با بیان برخی از مصادیق مشکلات استان اظهار کرد: در زمینه خصوصی سازیهای مساله دار و مسائل کارگری با حفظ اولویت ها ورود پیدا کرده ایم و همچنین در بحث نظام سلامت استان و رابطه ها و رانت ها و به خصوص انتخابات ورود خواهیم کرد.

مهدوی مطلق با تاکید بر این که بسیج وارد دسته بندی های سیاسی و انتخاباتی نمی شود افزود: اولین و مهم ترین مطالبه ما شفافیت در مورد اموال است که باید با صداقت و صراحت در مورد اموال خودشان و فرزندانشان به دانشجویان پاسخ داده شود.

وی با تاکید بر این که بسیج به حمایت از  کسی وارد انتخابات نمی شود خاطرنشان کرد: اما می توانیم با بیان شاخص ها به مردم بگوییم که به چه کسانی رای ندهند و آن هایی را که از مردم فاصله گرفته اند به خود مردم معرفی می کنیم  زیرا نمی توان ناکارآمدی مسوولان را به پای نظام نوشت.

منتشر شده در :2019/11/30 - 11:11|شناسه خبر: 43580 522 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه