امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۷:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چه کالاهایی در بازار استان دارای ثبات و یا کاهش قیمت شده اند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازتثبیت و یا کاهش قیمت کالاها در بازار استان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ نشست ستادتنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حشمت الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته که قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده بود قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان بسیار بالاتر از قیمت کنونی بود.

وی با  برشمردن قیمت برخی  از کالاها گفت: قیمت پیاز در حال حاضر۷ هزار تومان است که در آذرماه سال گذشته قیمت آن تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

این مسوول گفت: سیب زمینی در حال حاضر به قیمت ۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد در حالی که سال گذشته در همین روزها قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی ۸ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

وی در بخش دیگری از ارائه آمار خود در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: قیمت موز مرغوب سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود و اکنون ۱۴ هزار تومان است.

این مسوول در ادامه به قیمت برخی دیگر از محصولات و کالاها در بازار استان اشاره کرد و گفت: شوینده ها در بازار تفاوت قیمتی نداشته است هر چند آهن و  میلگرد افزایش داشته که ناشی از نوسانات بازار جهانی و بورس بوده است که با تذکرات داده شده از سوی وزیر صنعت قیمت آن کاهش خواهد یافت.

وی گفت: قیمت روغن نباتی تغییری نکرده و رب گوجه فرنگی که سال گذشته تا هر قوطی ۲۰ هزار تومان قیمت داشت شاهد ثبات قیمت هستیم و نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد کاهش قیمت داشته؛ در لبنیات افزایش قیمتی نداشته ایم و حبوبات حتی کاهش قیمت داشته است.

این مسوول با بیان آمار قیمت برخی کالاها و اجناس دیگر هم گفت: در صیفی‌جات و تره بار هم در برخی اقلام افزایش قیمت داشته ایم که افزایش قیمت ها ناشی از نوسانات فصلی بوده است.

صمیمی دوست با اشاره به قیمت کنونی مصالح ساختمانی و نهاده های دامی و گوشت و مرغ و تخم مرغ در بازار استان گفت: در مصالح ساختمانی افزایش قیمتی نداشته ایم در گوشت قرمز شاهد  تثبیت قیمت هستیم و در مرغ کاهش قیمت از ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان داشته ایم.

وی گفت: تخم مرغ هم سال گذشته آذرماه کیلویی ۱۲ هزار تومان بود که اکنون قیمت آن کیلویی ۱۰ هزار تومان است.

منتشر شده در :2019/12/04 - 09:12|شناسه خبر: 43606 713 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه