امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۷:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

قول مساعد وزارت بهداشت برای بهره برداری از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی استان تا پایان سال ۹۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال آینده تعدادی از پروژه های مهم استان در سرفصل های مختلف به اتمام می رسد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار در خصوص وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان نشست یک روزه ای در تهران با رئیس مرکز اقتصادی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دیدار جداگانه ای با معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارت خانه داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از این دیدارها را تسریع در اجرای پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی استان برشمرد و گفت: وضعیت پتروشیمی های دهدشت و گچساران، مشکلات حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون و کارخانه آجر دهدشت در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت خانه قول مساعد دادند که تعدادی از پروژه های مهم استان در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی و بهداشت و درمان تا پایان سال ۹۹ و با حمایت این وزارت خانه به بهره برداری برسد.

صمیمی همچنین در آن نشست در خصوص زیرساخت های استان، گفت: جاده ملی پاتاوه_ دهدشت تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین خواستار حمایت در راستای تکمیل و تجهیز بیمارستان های شهید جلیل یاسوج، گچساران و لیکک شد.

صمیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، اظهار داشت: پیگیری وضعیت آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده، پروژه های تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر(ع) و خان احمد باشت، آبرسانی به شهر دهدشت و آبرسانی به شهر لیکک از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدارها بود.

معاون استاندار بر راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی راکد استان تاکید کرد و افزود: تکمیل طرح های صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی گچساران و دهدشت نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

 صمیمی بیان کرد: در این نشست ها همچنین در خصوص عملیات گازرسانی به روستاهای باقی مانده استان در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیز اشاره شد.

وی گفت: وزیر بهداشت قرار است که در آینده نزدیک با هدف بررسی وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

گفتنی است وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به عنوان معین و جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.

 

 

منتشر شده در :2019/12/14 - 08:12|شناسه خبر: 43824 571 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه