امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۵:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه انتخاباتی اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

ما جمعی از فرزندان شما که در دانشگاههای استان به کار تحقیق و تدریس مشغول هستیم،بر خود فرض دانستیم که شرایط انتخابات را به طور مداوم رصد نموده و ضمن ارزیابی شاخصهای فوق الذکر ،پس از اعلام نظر نهایی نهادهای نظارتی ،مصداق واقعی و عینی شاخصها را پیدا کرده و به شما معرفی نماییم.
به امید انتخاب اصلح وبازگشت عزت به شهرستان های چهارگانه

راه ملت: جمعی از اساتید و دانشگاهیان علوم پزشکی استان ،دانشگاه دولتی یاسوج ،دانشگاه آزاد اسلامی استان ،دانشگاه پیام نور استان ،دانشگاه جامع و کاربردی استان و دانشگاه فرهنگیان با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که با پایش و رصد مداوم شاخص های ذیل الذکر و پس از اعلام نظر نهایی نهادهای نظارتی مصداق واقعی و عینی شاخصها را پیدا کرده و به مردم حوزه های انتخابیه معرفی و حمایت خواهند کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

إن الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم

خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان بخواهند.

مردم شریف و فهیم و نجیب شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ،بهمئی و لنده.

کشور ایران امروزه در شرایط خاصی به سر می برد. دشمنان قسم خورده ملت با هماهنگی کشورهای استعمارگر و حمایت دولتهای ارتجاعی به دنبال برهم زدن نظم کشور و در درازمدت به دنبال نابودی ایران کاملا هماهنگ هستند. تنها عاملی که تا کنون تمامی نقشه های آنها را خنثی نموده است بیداری و آگاهی و مسئولیت پذیری ملت فهیم و مبارز بوده است.
امت خداجو و شهید پرور شهرستانهای چهارگانه با علم به این ضرورت و رسالت تاریخی و ملی و شرعی ، در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال دو هدف مهم می باشند. بالابردن سهم مشارکت مردمی به عنوان مهم ترین ابزار امنیت ملی و تلاش برای احقاق حق توده های مردم و مستضعف و روستا نشینان و عشایر منطقه . با توجه به شناختی که از سابقه و فهم مردم عزیزمان داریم این نتایج به حول قوه الهی در انتخابات اسفند ماه حاصل می شود.
هم ولایتی های گرامی:
تریبون مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین و موثرترین ابزار حق ستانی و حق گویی و سخنگویی عامه مردم متدین و مبارز و فهمیده می باشد.
برای بالابردن وزن این نهاد ملی باید کلام پیر و مرادمان ،بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ره را نصب العین خویش قرار داده است که فرموده اند: وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند ، نه از سرمایه داران و زمین خواران و صدر نشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی توانند بفهمند.
انتخاب آگاهانه و شجاعانه و بر اساس بصیرت و بینش تاریخی و رسالت انقلابی وظیفه آحاد ملت ایران می باشد،انتخابی که قصد داریم به دنبال آن برای مدت چهار سال کرسی نمایندگی خویش را به فردی صالح و سالم و کاردان و مکتبی و امین و با تجربه و مردمی تفویض نماییم .

این فرد قطعا باید کسی باشد که توان مذاکره و مجادله و چانه زنی با روسای جمهور ، وزرا و سران مملکتی و کانون های بودجه ریزی و برنامه نویسی ملی و منطقه ای را داشته باشد و در عین در سطح ملی چهره ای شناخته شده و کارا و موثر باشد.
شخصیتی که در عین ارتباط عمیق و همه جانبه با اقشار مختلف شامل توده های زحمتکش تا قشر تحصیلکرده و دانشجویان و ورزشکاران و فرهنگیان و نظامیان و کشاورزان و دامداران و کارمندان وصنعتگران و کارفرمایان و بازاریان ،روحانیون ،بانوان و جوانان داشته باشد. فردی که منزل و دفتر و زندگیش بدون زنجیر و حصار طبقاتی و قومیتی و حزبی و باندی محل رفت و آمد مردمان دیارمان باشد.
فردی که از میان مردم باشد و برای رضای خدا به فکرحل مشکلات و معضلات مردم باشد. فردی که توان داشته باشد محرومیت را از چهره دیارمان حذف کند فردی که بتواند شهرستانهای زرخیز ما را به وادی توسعه و پیشرفت هدایت کند.
فردی که بتواند حق محرومیت روستاهها و عشایر را ازمراکز قدرت و ثروت و سیاست اخذ نماید.
ما جمعی از فرزندان شما که در دانشگاههای استان به کار تحقیق و تدریس مشغول هستیم،بر خود فرض دانستیم که شرایط انتخابات را به طور مداوم رصد نموده و ضمن ارزیابی شاخصهای فوق الذکر ،پس از اعلام نظر نهایی نهادهای نظارتی ،مصداق واقعی و عینی شاخصها را پیدا کرده و به شما معرفی نماییم.
به امید انتخاب اصلح وبازگشت عزت به شهرستان های چهارگانه

جمعی از اساتید و دانشگاهیان علوم پزشکی استان ،دانشگاه دولتی یاسوج ،دانشگاه آزاد اسلامی استان ،دانشگاه پیام نور استان ،دانشگاه جامع و کاربردی استان ،دانشگاه فرهنگیان

منتشر شده در :2019/12/16 - 03:12|شناسه خبر: 43842 767 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه