امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۲:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توضیحات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل و کشف جسد

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل در شهرستان های کهگیلویه و گچساران در چند روز گذشته و انتشار شایعاتی ، توضیحاتی به جهت شفاف سازی در این باره ارائه داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد ؛ کیقباد مصطفایی، جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت : ساعت ۵۰ : ۰۲ روز جمعه ۲۹ / ۹ / ۹۸ ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع، که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت .

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات اولیه حاکی از قتل فرد مذکور بود که با هماهنگی مقام قضایی ، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و اسلحه بکار رفته نیز کشف و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله و در حال رسیدگی می باشد.

جانشین انتظامی استان در ادامه بیان داشت : متعاقب این موضوع،ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در ساعت ۳۰ : ۲۲ روز شنبه ۳۰ / ۹ / ۹۸ ، از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل و جرح راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو سمند در محله کارکنان گچساران مطلع که با هماهنگی مقام قضایی، سریعاً عاملین قتل که دو برادر بودند شناسایی و دستگیر و سلاح بکار رفته نیز کشف شد.

وی افزود : قاتل انگیزه خود را تشخص نادرست در شناسایی مقتول با فردی که قبلا برادر وی را تهدید کرده بود اعلام و ضمن ابراز ندامت بیان داشته که در شناسایی فرد مورد نظر اشتباه کرده که پرونده در مرجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

سرهنگ مصطفایی خاطر نشان کرد : در ادامه وقایع مذکور، در ساعت ۱۴ : ۱۵ روز دوشنبه مورخه ۱ / ۱۰ / ۹۸ جسد فردی به هویت معلوم در زمنیهای کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف که آثار ضرب و جرح مشهود در جسد؛ احتمال قتل وی را تقویت می نماید .

این مقام انتظامی تصریح کرد :موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری ویژه پلیس قرار دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن زوایای پنهان قضیه روشن و قاتل یا قاتلین احتمالی شناسایی و دستگیر شوند.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده ، دو فقره قتل و کشف جسد مذکور هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان در کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان دو قتل اولیه را شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی نموده و موضوع و چگونگی کشف جسد در ورودی شهر دهدشت ، نیز تا روشن شدن زوایای پنهان قضیه در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد .

این مقام مسئول در پایان توصیه نمود : مردم شریف و عزیز استان به شایعات و اخبار کذب توجه ننموده و از دامن زدن به شایعات خودداری نمایند ؛بدیهی است هر گونه اخبار مرتبط ،از طریق سایت و کانال خبری پلیس استان به اطلاع عموم خواهد رسید .

منتشر شده در :2019/12/25 - 11:12|شناسه خبر: 44082 953 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه