امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۶:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کناره گیری آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود

یک منبع آگاه از کناره گیری آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و همچنین آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج طی روزهای آینده خبرداد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، این فرد مطلع گفت: آیت الله حسینی به دلیل کهولت سن و آیت الله ملک حسینی نیز در راستای تجمیع دو منصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود استعفا داده اند.

وی اظهار داشت: از سالهای گذشته تجمیع این دو منصب همچون دیگر استانها مورد تاکید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود اما آیت الله ملک حسینی به دلایل مختلفی امامت جمعه شهر یاسوج را نپذیرفتند و از دو سال گذشته نیز قصد خود مبنی بر کناره گیری از سمت فعلی را به اطلاع مسئولین امر رسانده بودند.

وی گفت: یکی از این دلایل مباحث فقهی بوده چرا که نماز ایشان در یاسوج شکسته است و قاعدتا امکان امامت نماز جمعه برای ایشان وجود ندارد.

وی گفت: آیت الله ملک حسینی برای تدریس به قم برمی گردند اگرچه همچنان به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از خدمت به مردم شریف و ولایتمدار استان دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: حجت الاسلام  سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی شهر دهدشت جانشین آیت الله ملک حسینی و آیت الله حسینی در مناصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خواهد شد.

منتشر شده در :2019/12/26 - 01:12|شناسه خبر: 44135 1116 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه