راه ملت: به گزارش راه ملت، حسین کلانتری در سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) در دیدار خانواده جلود پایدار جانباز بالای ۷۰درصد  که در زمان جنگ ۱۶ سال داشتند و به دلیل عارضه شیمیایی از آذر ماه سال گذشته تاکنون در کما است،  جویای احوال این بزرگوار شد و از همسر فداکار این جانباز به عنوان بزرگترین پرستار تجلیل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک این روز، گفت: در دیدار حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید کشور مقرر شد هزینه درمان خانواده جانبازان پرداخت شود.

وی همچنین در دیدار با خانواده جانباز ۵۵ درصد حجت محمدی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی که در سال ۶۴ در منطقه هورالعظیم به درجه جانبازی نائل شد، گفت: کار شما معامله با خدا است و با این اقدام بزرگ بهترین درس را به دیگران آموختید.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تصمیم گرفتیم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از همسران جانبازان که پرستاران نمونه‌ای هستند تجلیل کنیم.

 

 در دیدار استاندار با خانواده جانبازان اشتغال فرزندان این بزرگواران دغدغه خانواده‌ها بود که استاندار عنوان کرد پیگیر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان خواهد بود./فارس