امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۷:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام میزان بارش های اخیر در استان/ادامه بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ادامه بارش ها در استان تا روز یکشنبه در استان بر اساس آخرین تصاویر ماهواره ای و رادار هواشناسی، خبر داد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران، ولی بهره مند در این خصوص اظهار داشت: بارش های اخیر استان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه ۱۴ دی ماه کاکان منصورخانی ۱۷، بوستان ۸، سرفریاب ۶.۳، باشت ۵، لوداب ۵، مارگون ۵، امامزاده جعفر ۴.۶، چرام ۴، سی سخت ۳.۵، جاورده ۳، موشمی زیلایی ۲، دهدشت ۱.۷، یاسوج ۱.۱، دوگنبدان ۱، گنجه ای ۱ و لیکک ۰.۱ میلیمتر بوده است.

وی افزود: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ساعات اولیه روز یکشنبه در سطح استان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید و در مناطق مستعد بارش برف و تگرگ پیش بینی می شود.

بهره مند بیان کرد: شدت بارش های این سامانه در استان برای امروز انتظار می رود.

وی عنوان کرد: این سامانه روز یکشنبه از جو استان خارج خواهد شد و برای روز دوشنبه جوی آرام و پایدار بر کهگیلویه و بویراحمد حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته گرمترین و سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب امامزاده جعفر ۲۰.۲ و سی سخت ۴ درجه سانتی گراد بوده اند.

بهره مند همچنین با اشاره به کاهش دما، وزش باد و بارش باران در تمامی مناطق استان (گرمسیری و سردسیری)، گفت: کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی، محصولات خود را در برابر سرما محافظت کنند./ایرنا

منتشر شده در :2020/01/04 - 12:01|شناسه خبر: 44444 654 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه