امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۰:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت اداره مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آن شهید والامقام در یاسوج برگزار شد

همگام باشرکت مخابرات ایران ودیگر مناطق مخابراتی ، مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان آن شهید والامقام  با حضور کلیه ی همکاران شهرستان بویراحمد در نمازخانه ساختمان مرکزی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، درابتدای این برنامه آیاتی چنداز کلام الله مجید تلاوت گردید وسپس سرهنگ فتاحیان از روایان دفاع مقدس ،ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان به تشریح جنایت های آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون ، ابعاد مختلف حیات آن مجاهد بزرگ ، بررسی مسائل منطقه و چگونگی شهادت سردار سلیمانی پرداخت .

وی در ادامه گفت : به برکت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز همبستگی و اتحاد در کشور ما موج میزند و امنیت این مرز و بوم را مدیون قطره قطره خون شهیدانی هستیم که یاور رهبر و ملت بوده اند و همچنان راهشان ادامه خواهد داشت .

فتاحیان در پایان گفت : امروز نه تنها ملت ایران، بلکه تمامی ملت های منطقه قدردان زحمات مقاومت و سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

در ادامه این مراسم سید علی نصیب  به ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداخت و همکاران در غم از دست دادن آن شهید والامقام و شهیدان همرزمش به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

براساس همین گزارش در پایان این مراسم ؛قطعنامه ای که از سوی پایگاه مقاومت بسیج مخابرات منطقه تنظیم شده بود قرائت گردید وهمکاران با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد وشعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل آن را تایید نمودند.

 

منتشر شده در :2020/01/09 - 01:01|شناسه خبر: 44604 537 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه