امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۲:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بومی سازه ایده‌ها در قالب فعالیت‌های طرح ملی فهما امکان پذیر است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بومی سازه ایده‌ها در قالب فعالیت‌های طرح ملی فهما امکان پذیر است.

راه ملت: به گزارش راه ملت، “علیرضا دولت آبادی” روز دوشنبه، ۲۳ دی ماه در جمع خبرنگاران افزود: طرح ملی فهما در این دوره با ۳۶ فعالیت اجرایی شده و در دوره آینده فعالیت‌ها به ۱۰۰ مورد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح ملی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) فضای چند وجهی بوده که در سطح مساجد کشور آغاز شده است، اظهارکرد: سال اول برگزاری طرح را داریم و این طرح در چند مرحله اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرحله پایانی طرح قرار داریم و اطلاعات طرح در قالب سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری می‌شود.

دولت آبادی تصریح کرد: بحث شبکه سازی در این طرح دیده شده و امکان ثبت فعالیت کانون‌ها تا ۲۵ دی ماه وجود دارد.

وی ادامه داد: ۳۶ فعالیت در چارچوب فهما دیده شده و بارگذاری برنامه‌های مختلف کانون‌ها را خواهیم داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به برخی محور امتیازات، عنوان کرد: ۹۷ کتابخانه بسته و ۳۰۰ کتابخانه باز در استان داریم که ثبت اطلاعات این محور نیز امتیازاتی را برای کانون در پی خواهد داشت.

دولت آبادی با بیان اینکه طرح سحاب بر اساس بومی سازی بر محور منطقه با ایده محوری ارائه و با تأیید استانی و کشوری با مرحله اجرا در خواهد آمد، تاکید کرد: خروجی طرح می‌تواند ایده‌های نوین بر اساس ظرفیت مناطق باشد.

وی از پیگیری آسیب‌های اجتماعی با اجرای طرح‌های آموزشی خبر داد و بیان کرد: این طرح نیز با رصد اصولی و چارچوب مناسب با محوریت کانون‌ها عملیاتی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هدایت، ارزیابی و حمایت را سه محور و بستر حرکتی کانون مساجد در طرح فهما دانست و گفت: بر این اساس بارگذاری‌ها، ارزیابی‌ها و توانمند سازی آموزش محور اجرایی می‌شود.

دولت آبادی افزود: حمایت‌ها نیز در پایان سال بر اساس امتیاز دهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه معرفی کانون‌ها و استان‌های برتر در سطح کشوری را خواهیم داشت، اظهارکرد: در سطح استانی ۳۰ کانون برتر استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، این شهید والامقام را الگوی مناسبی برای جوانان کشور در بیانیه گام دوم دانست و بیان کرد: با پیروی از این شخصیت بزرگ می‌توان در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام برداشت./ایسنا

منتشر شده در :2020/01/13 - 10:01|شناسه خبر: 44758 472 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه