امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۴:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اشکفت شیری گچساران از بن بست ارتباطی خارج می شود

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی روستای اشکفت شیری شهرستان گچساران، به خدمات مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، همواره یکی از دغدغه های سرپرست مخابرات منطقه ، بررسی نقاط فاقد ارتباط تلفن ثابت و همراه اول استان بوده که بتوان با مرتفع نمودن مشکلات این مناطق ، عزیزانی که در این نقاط تردد ویا زندگی می‌کند،بتوانند از خدمات مخابراتی به نحوشایسته ای استفاده کنند.

روستای اشکفت شیری یکی از نقاط روستایی شهرستان گچساران، نقطه ی صفر مرزی استان کهکیلویه و بویر احمد و استان خوزستان است ، موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ارتباطی عملاً به گونه ای است که هیچ گونه اشرافی نسبت به سایت های BTS روستاهای مجاور خود جهت بر قراری ارتباط مخابراتی ندارد و همواره یکی از درخواست های مسئولین کشوری، استانی شهرستانی ارتباط پایدارجهت این روستا بوده اند.

بر اساس همین گزارش؛ سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد طی بازدید میدانی از این روستا ،تمامی راه حل های موجود که بتوان مشکل ارتباطی اهالی فهیم و ولایت‌مدار ساکن در اشکفت شیری را مرتفع نماید بررسی و با اخذ نظر از مسئولان بالادستی مقرر گردید یک دستگاه سایت BT S در ورودی روستا نصب تا آرزوی دیرینه ساکنین این روستای محصور مرتفع گردد.

منتشر شده در :2020/01/20 - 06:01|شناسه خبر: 44921 797 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه