امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۹:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهمئی دیار روشن تاریخ است/به فهم مردم شریف بهمئی و اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ توهین نکنید

تیم رسانه ای آقای هاشمی پور در روزهایی که در حال تماشای جدا شدن لیدرهای سرشناس و حامیان مردمی خود و پیوستن به سمت و سوی سید محمد موحد هستند و کاری از دستشان بر نمی آید اقدام به کارهای غیراخلاقی می زنند که این نشان از شکست حتمی آنان است.

راه ملت: 

سید ضیاء طبیب زاده؛

 

یک روز تهمت می زنند موحد سدمارون را فروخت، روز دیگر توهین می کنند موحد با فلان کاندید تماس تلفنی داشت.

یک روز بحث را قومیتی می کنند موحد را قوم گرا می دانند روزی دیگر بحث رد صلاحیت اصلاح طلبان را به موحد می چسبانند اما چه کسی است نداند که این همه وصله تَن موحد نیست و از روش های سیاست ورزی ماکیاولیستی کسانی هست که در حال غرق شدن هستند.

می گویند موحد باعث حذف اصلاح طلبان در ادوار مختلف شده است که بهتر بود اینان ابتدا آمار اصلاح طلبانی که در دوره موحد بر منصب بودند را بررسی می کردند بعد چنین می گفتند.

مگر آقایان منطقیان، رضاتوفیقی، لاهوتی، مومن نسب گنجی آموزش و پرورش و و و مدیر نبودند. اما حاجی عدل شما اجازه نداد رضاتوفیقی مدیرکل ارشاد بشود و مومن نسب فرماندار کهگیلویه.پس چه کسی باعث حذف فرزندان اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ شده است.؟

می گویند در ادوار گذشته موحد باعث ردصلاحیت اساتید ارجمند لاهوتی و منطقیان شده است که این هم یکی از آن تهمت های ناروای دیگریست. مگر شما نمی دانید در انتخابات مجالس ششم و هفتم آقایان لاهوتی و منطقیان رقبای اصلاح طلب موحد بودند و بعد از رفتن موحد از کهگیلویه در انتخابات مجلس هشتم این دو بزرگوار ردصلاحیت شدند.پس از کدام ردصلاحیت می گویید چرا قصد فریب افکار عمومی دارید آیا فکر کردید با این تخریبات آرا اصلاح طلبان کهگیلویه را جذب می کنید زهی خیال باطل!!! چرا تیم آقای هاشمی پور بجای آسیب شناسی علل جدایی لیدرهای سرشناس و حامیان مردمی درصدد ایجاد اختلافات قومیتی هستند و اخبار کذب را ترویج و منتشر می کنند و می نویسند موحد بخاطر کسب آرا ایل شریف بهمئی باعث ردصلاحیت کامرانی و دهبانی پور شده است.

آیا این توهین و تهمت به نهاد مقدس شورای نگهبان نیست.؟ اگر موحد اراده چنین حرکتی را داشت سفارش به ردصلاحیت خود شماها می کرد. ایل بهمئی فهیم تر از این هست که شما بخواهید با مطالب کذب و غیر اخلاقی خود آنها را فریب دهید.

شما در چهارسال گذشته هیچگاه دلسوز فرزندان ایل سترگ بهمئی نبودید چی شده که امروز داعیه از مادر عزیز برای اینان شدید.کدام یکی از فرزندان ایل بهمئی را در این چهارسال رشد دادید. به کدامیک پُست منصب و مقامی دادید.

کدام حرکت را برای فرزندان این ایل انجام دادید آبرسانی به شهر لیکک را در این ۴ سال هنوز نتوانسته اید به سرانجام برسانید بعد دلسوز ردصلاحیت کامرانی و دهبانی پور شدید.

بهتر نیست بجای فرافکنی اسناد و مدارک گفته های خود در خصوص رد صلاحیت آقایان کامرانی و دهبانی پور را منتشر کنید تا افکار عمومی به صحت گفته های شما پی ببرند یا چنانچه موافق باشید تا ما اسناد و مدارک را منتشر نماییم که چه کسی و از چه طرقی بر علیه فرزندان ایل رشید بهمئی گزارشات کذب ارسال کرده استدر پایان امیدواریم ایل غیور بهمئی که در همیشه تاریخ این سرزمین حماسه ساز بودند این بار نیز بدون توجه به مطالب کذب و غیر اخلاقی حماسه جانانه ای از خود به یادگار بگذارند.

منتشر شده در :2020/01/24 - 03:01|شناسه خبر: 45005 581 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه