امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۰:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیت ۲۶ مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری «سوگواره یاس نبوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال ۲۶ مبلغ در قالب سوگواره «یاس نبوی»به اقصی نقاط استان اعزام می شوند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» در حاشیه دیدار مدیرکل، معاون فرهنگی و اجتماعی و مبلغین طرح سوگواره «یاس نبوی» با امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: هر ساله در ایام فاطمیه «سوگواره یاس نبوی» برگزار و مبلغینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به اقصی نقاط کشور به ویژه به بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روحانیون در روستاهایی که ظرفیت فرهنگی دارند مستقر می شوند و به مباحث اعتقادی در قالب «خیمه های معرفت» می پردازند.

 

وی یادآور شد: امروز جهت استفاده از رهنمودها و ارشادهای نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مبلغین اعزامی در این مکان حضور پیدا کردند.

 

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد ادامه داد: نماینده ولی فقیه در این زمینه توصیه ها و رهنمودهای خوبی در زمینه رفع معضلات اجتماعی داشتند، احصاء آسیب ها و ارتباط دهی با نونهالان، نوجوانان از تاکیدهای نماینده ولی فقیه بود و از روحانیون خواست در محل های استقرار خود این کارها را انجام دهند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که مبلغین در مکان های تبلیغی و این ایام دارند، پرداختن به مباحث ایثار، مقاومت، شهادت سردار سلیمانی و برنامه های بصیرتی برای نوجوانان، جوانان، خانواده ها و پاسخگویی به شبهات است.

 

وی گفت: امسال ۲۳ مبلغ اعزامی از قم به اقصی نقاط استان اعزام می شوند و سه مبلغ بومی داریم که در مجموع ۲۶ مبلغ در این ایام فعالیت می کنند.

۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

منتشر شده در :2020/01/26 - 11:01|شناسه خبر: 45112 748 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه