امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۱:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین خبرها از تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی؛

خبری از تایید صلاحیت کاندیداهای شاخص نیست/هومان عسکری و شکرالله امامی به لیست تایید صلاحیت‌های استان اضافه شدند

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته و تماس‌هایی که ما با ستاد مرکزی انتخابات کشور داشتیم، وزارت کشور به تدریج لیست استان‌ها را ارسال می‌کند و لیست استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس  و برخی استان‌های دیگر هنوز ارسال نشده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت، احد جمالی  در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل رد صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص استان وزارت کشور از ارائه لیست خودداری می‌کند، اظهار کرد: همچنین چیزی صحت ندارد و شایعات همیشه هست، نظرها پیرامون تأیید صلاحیت‌ها مثبت است.

بنا بر این گزارش، تنها شکرالله امامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و هومان عسکری به لیست تایید صلاحیت های استان اضافه شدند.

نستور درخشنده پور، شاپور رمضانی، اردوان ایزدپناه، رضا دهبانی پور و علی کامرانی نیز در این مرحله از انتخابات هم تأیید صلاحیت نشدند. آنها باز هم فرصت دارند که شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات ارائه دهند. لیست نهایی تأیید صلاحیت شدگان ۲۴ بهمن ماه ۹۸ از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شوند.
در حال حاضر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، اردلان زینل زاده، سید قدرت حسینی، هومان عسکری و غلامرضا تاجگردون در این مرحله به عنوان ۴ گزینه مطرح با هم رقابت می‌کنند.
در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا؛ محمد بهرامی،نادر منتظریان، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر به عنوان گزینه‌های شاخص با هم رقابت می‌کنند.
در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، عدل هاشمی پور و سید محمد موحد نیز به عنوان نامزدهای شاخص با هم رقابت خواهند کردند. در کنار اینها جوانانی همچون امیرحسین برخه هم تلاش خواهند کرد./کبنانیوز

منتشر شده در :2020/02/01 - 09:02|شناسه خبر: 45250 710 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه