امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ضریب نفوذ آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میانگین کشوری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر میزان آسیب های اجتماعی در این استان کمتر از میانگین کشوری است.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، احد جمالی در “همایش تخصصی حقوق کودک” که با حضور محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و جمعی از مسئولان محلی در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: طبق آموزه های دین مبین اسلام انسان ها جانشین خداوند روی زمین هستند و باید نسبت به رعایت حقوق انسان ها به ویژه قشر کودک حساسیت ویژه داشت.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افرود: در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد کشتار کودکان و ارتکاب انواع جنایات از سوی استکبار جهانی و گروهک تروریستی داعش هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مقابل این جنایتکاران، وجدان های بیداری در دنیا وجود دارند که نسبت به رعایت حقوق کودکان اهتمام جدی دارند.

جمالی تصریح کرد: تاریخ و فرهنگ غنی ایران اسلامی همواره شاهد دفاع از حقوق کودکان بوده است.

وی ابراز کرد: آسیب و ناهنجاری های اجتماعی متعددی در کشور وجود دارد که در استان کمتر احساس می شود و همین میزان هم باید کنترل شود.

جمالی با بیان اینکه وجود اینگونه معضلات زیان های بیشتری در کودکان نسبت به دیگر اقشار به وجود می آورد، تاکید کرد: باید این آسیب ها کنترل شود تا بیش از پیش گسترش پیدا نکند.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق کودکان عزم استانی، ملی و جهانی می طلبد، اظهار داشت: این مسئله باید دغدغه اصلی متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه باشد و به یک عزم همگانی تبدیل شود.

جمالی با تاکید بر اینکه آمادگی لازم در استان برای دفاع از حقوق کودک در بین همه مدیران اجرایی و نهادهای دولتی وجود دارد و شرایط کاملا مساعد است، عنوان کرد: حق کودکان باید همچون سایر اقشار حفظ و رعایت شود و این قشر به عنوان آینده سازان جامعه جایگاه مهم و ویژه ای دارد که باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

منتشر شده در :2020/02/04 - 05:02|شناسه خبر: 45347 354 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه