امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۲:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اعزام دانش آموزان پسر شهرستان های باشت و چرام به مناطق عملیاتی جنوب+تصاویر

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دانش آموزان پسر شهرستان های باشت و چرام به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت: در این دوره دانش آموزان ۲ شهرستان چرام و باشت در قالب چهارمین کاروان راهیان نور استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان اعزامی از رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و در مقاطع تحصیلی متوسطه هستند، که طی برنامه ریزی های انحام شده از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، هویزه و دهلاویه، و رزمایش اردگاه شهید مسعودیان اهواز بازدید خواهند کرد.

کاروان راهیان نور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی، شناخت و تعمیق ارزش‌های دینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی شهدای گرانقدر برگزار می‌شود.

صالحی نیا عنوان کرد قرار است که تا پایان سال بیش از ۸۰۰۰ دانش اموز کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد : پیش از این نیز بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز خواهر مدارس استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.

 

 

منتشر شده در :2020/02/06 - 01:02|شناسه خبر: 45444 658 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه