امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۰:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد در جمع پرشور مردم چنگلوا؛

برای دفاع از مظلومیت مردم و خروج آنها از مشکلات از خودم نیز می‌گذرم

نشست همدلی و هم اندیشی مردم چنگلوا با «سید محمد موحد» برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت، عصر امروز جمعه ۱۸ بهمن ماه، «سید محمد موحد» در جمعی از مردم چنگلوا، اظهار کرد: آشکارترین مشکل مردم چنگلوا آب کشاورزی است که اگر این معضل حل شود بیشتر مشکلات حل میشود.

وی افزود: بنابراین آب کشاورزی اگر اجرایی شود و مردم شاهد انتقال آب باشند پروژه ای که ۱۷ تا۱۸ سال پیش کلنگ زنی شد و روند آن به دلایلی کند است که اگر انجام شود بیشتر مشکلات حل خواهد شد.

موحد ادامه داد: این توان را در خودم میبینم اگر خدا مقرر فرمود و مردم تصمیم گرفتند که بار خدمت را حمل کنم با تمام توان پاشنه کفشم را بالا میکشم و در خدمت به مردم این منطقه و شهرستان هیچ کوتاهی نکنم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات تاکید کرد: با دستی پر و کوله باری از تجربه در دوران نمایندگی در  دولت های مختلف آمدم،آنقدر اهل همراهی و هماهنگی بودم تا از رییس دولت اصلاحات مجوز پتروشیمی گرفتم.

ایشان همچنین افزودند: جایی که باید برای حقوق مردم ایستادگی کنم ایستادگی کردم و جایی که باید برای حقوق مردم از خودم بگذرم هم گذشتم.

سید محمد موحد در پایان با اشاره به دفاع از حقوق مردم گفت: به حرمت مردم و دفاع از مظلومیت مردم و برای خروج مردم از مشکلات از خودم نیز می‌گذرم. با یک بصیرت و آگاهی و توانمندی آمدم، تنها مرز من انقلاب،رهبری و مردم و آرمان های شهدا بود،برای دفاع از حقوق مردم محکم و قرص ایستادم. در زندگیم وابسته نبودم، همه مردم برای من با هر گرایش سیاسی محترم هستند و نوکر آنها هستم.

 

 

منتشر شده در :2020/02/07 - 07:02|شناسه خبر: 45481 850 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه