امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد:

یاسوج صاحب تله‌کابین می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه تله‌کابین یاسوج در تابستان سال ۹۹ خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، مجید صفائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه تله‌کابین یاسوج در تابستان سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: این پروژه در منطقه گردشگری آبشار یاسوج اجرا می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد احداث تله‌کابین را از ضرورت‌های اصلی توسعه گردشگری شهر یاسوج عنوان کرد و افزود: این پروژه از تپه جنوبی آبشار یاسوج به سمت شمال آبشار اجرا می‌شود.

صفائی گفت: مهم‌ترین مشکل سرمایه‌گذار پروژه تله‌کابین یاسوج، بلوکه شدن تسهیلات موردنیاز این پروژه در بانک بود که با پیگیری‌های انجام شده این تسهیلات آزاد شد و در صورتی که مشکل دیگری پیش نیاید مردم یاسوج به زودی صاحب تله‌کابین می‌شوند.

وی به اهمیت تله‌کابین در توسعه گردشگری اشاره داشت و عنوان کرد: تله‌کابین از مهم‌ترین ابزارهای صنعت توریسم است که به عنوان یکی از حلقه‌های مغفول توسعه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی چهار فصل و دارای طبیعتی بکر است که ۲۸۳ جاذبه گردشگری منحصر به فرد و دو هزار و ۵۰۰ اثر تاریخی را در خود جای داده است.

صفائی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری زیادی که در این استان وجود دارد و با توجه به اینکه سالیانه گردشگران بسیاری به‌ویژه در بهار و تابستان از این استان بازدید می‌کنند، ایجاد زیرساخت‌ها در این حوزه در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

منتشر شده در :2020/02/15 - 07:02|شناسه خبر: 45756 424 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه