امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد در چهارمین نطق انتخاباتی خود در لنده:

لنده پایگاه رشد و ترقی نیروی های برجسته ای است که امروز در کشور می درخشند/لنده پیشانی تمدن و فرهنگ ایل طیبی است/همبستگی تمامی جناح های سیاسی لنده برای موحد

چهارمین نطق انتخاباتی سید محمد موحد در میان استقبال تاریخی و پرشور مردم فهیم شهر لنده برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از لنده، عصر امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸، چهارمین نطق انتخاباتی سید محمد موحد در میان استقبال باشکوه و تاریخی مردم لنده، شهر اولین ها برگزار شد.

سید محمد موحد در جمع مردم لنده ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، همچنین ولادت امام (ره) اظهار کرد:  من دو جمله اخلاقی عرض کنم از ام ابیها پیامبر زهرا (ع). زندگی زهرا برای مرد و زن ما در مراحل مختلف درس است، حکمت است، عبرت است، نکته است و آموزش.  ما لازم است از مبانی فرهنگی زهرا (ع) بهره بگیریم.

ایشان ادامه دادند: زهرا در سیاست سخن دارد، در فرهنگ سخن دارد، در اجتماع سخن دارد، در تربیت سخن دارد،  در سیاست و در همه مراحل و ابعاد جامعه سخن دارد. در اخلاق سخن دارد، و من با الهام از اخلاق زهرا (ع) سخنانم را آغاز میکنم. 

موحد افزود: امروزه انقلاب اسلامی به لطف و عنایت خدا و توجهات حضرت ولی عصر، رهبری امام عظیم الشان و رهبری های بی بدیل رهبر عزیزمان امام خامنه ای، چنان پیشرفتی را داشته که یکی از قدرت های جهان، امروز ایران اسلامی شما عزیزان است.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید قدرت این روزهای ایران اسلامی گفت: برادران و خواهرانم امروز ما در تمامی حوزه ها، در حوزه نظامی، در حوزه علمی، سیاسی و دیپلماسی می درخشیم تا جایی ک دشمن و مخالفین و معاندین ما انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

سید محمد موحد تشریح کرد: مردم عزیز و گران سنگ ، امروز موشک های فرزندان شما آنچنان قدرتمندانه، دشمن را به صورت دقیق نشانه رفته است، که مات و متحیر هستند در این حرکت و در این مسیری که سبزپوشان عزیز ما، ارتشیان ما و نیروهای مصلح ما اتخاذ کرده اند.

 
وی افزود: امروز قدرت ما در صنایع هوایی، صنایع دریایی، صنایع زمینی، ساخت هواپیما،و پیشرفت در سلول های بنیادی، دانش هسته ای و میادین مختلف دیپلماسی و ورزشی مراحلی را طی کرده است ک همه دنیا اذعان کرده اند که ایران دیگر قدرتی نیست که کسی یارای مقابله با آن را داشته باشد.

 
موحد ادامه داد: در داخل کشور علارغم اختلاف سلایقی که وجود داشته، رشد و شعور سیاسی مردم آنقدر عمیق و بالا رفته است که هر توطئه ای را به راحتی خنثی می کنند.

ایشان با بیان اینکه در جریان تشییع جنازه شهید سلیمانی، مردم ما و مردم مسلمان حرکتی را خلق کردند که دشمن را از شهادت سلیمانی پشیمان کردند گفت: در تمامی مراحل مختلف، حداکثر حضور را مردم ما به منصه ظهور رساندند. حضور مردم ما در تمام صحنه های انقلاب چه در پیروزی، چه در استمرار آن در تمامی راهپیمایی ها، در تمامی انتخابات ها، در تمامی جاهایی که لازم بود و لازم باشد که این مردم حضور به هم رسانند،  با هر گرایشی ، با هر دیدگاهی با هر نگرشی، با تمام توان و قوا وارد شده اند. امروز این حرکت بی بدیل شما، این حرکت بی نظیر شما،  در چه زمانی سابقه داشت؟ یک چنین جمعیت زن و مردی، این اجتماع  را شکل بدهند!  و این یکی از آثار مهم ترین دستاوردهای انقلاب و آزادی دادن به مردم برای تعیین سرنوشت خود که الان شما در راستای همین دیدگاه و همین تفکر در اینجا جمع شده اید.

 این هدیه، هدیه ای است که نطام اسلامی به مردمش به عنوان مردم سالاری دینی داده است، و خون بهای آن نزدیک ۳۲۰ هزار شهید گران قدر و گران سنگ است.

 

موحد در خصوص ایل طیبی گرمسیری و سابقه درخشان آنها نیز گفت:  لنده مرکزیت ایل طیبی است با سابقه بیش از ۸۰ سال. لنده و طوایف آن از صفات برجسته دینی و مذهبی و علمی در طول تاریخ برخوردار بوده است و این از ویژگی های بسیار بارز این مردم است که شاید بتوان این مهر را به عنوان یک افتخار برای این ایل رقم زد و به عنوان یک نشانه ای از دینداری و و ارادت به دین و مذهب برای آنها در تاریخ ثبت شده است و ثبت خواهد شد.

ایشان افزودند: لنده پایگاه رشد و ترقی نیروی های برجسته ای است که امروز در کشور و در جایگاه های مختلف می درخشند و درخشیده اند. امروز شما می بینید، در خیلی از وزارت خانه ها در خیلی از دانشگاه ها، در خیلی از جاها شخصیت های ارزشمندی با گرایش های مختلف از شهرستان لنده می درخشد از شمس.

وی ادامه داد: لنده پایگاه جوانان دختر و پسر نخبه، پر انرژی، مستعد، و انقلابی برای توسعه و رشد در میادین مختلف علمی، سیاسی، مدیریتی، فرهنگی و ورزشی است. و در یک جمله لنده پیشانی تمدن و فرهنگ ایل طیبی است.

 
وی در ادامه به تشریح پروژهایی انجام شده طی دوران نمایندگی خود پرداخت و گفت: احداث و توسعه راه های ارتباطی شهری و روستایی. گازرسانی به شهر لنده و پیش بینی ظرفیت برای ۲۰۰ سال آینده.  من لازم است،  اینجا یک نکته را عرض کنم، زمانی موحد خادم شما ابن کار را کرد که از مهالات بود . زمانی که بنده اقدام کردم برای این کار در برنامه دولت و برنامه ای که مجلس مصوب کرده بود نیامده بود که دولت موظف است برای جلوگیری از نابودی جنگل ها تمام مناطق را گازکشی کند.

موحد تصریح کرد: آن موقع چنین چیزی وجود نداشت، و حتی وقتی که فشار و پیگیری مستمر بنده برای اینکار انجام شد از استان فارس برای بررسی آمدند و گفتند: اگر دولت تا اخر عمر مردم لنده گاز مجانی به این ها بدهد بهتر از این است که این پروزه را بخواهد اجرایی کند.

توسعه شبکه بهداشت و درمان از یک پزشک بنگلادشی به یک مرکز درمانی و چند خانه بهدشت، احداث چندین مدرسه، استقرار و استقلال شهرداری، کمیته امداد، آموزش و پرورش و…پیگیری آبهای روستایی در سراسر شهرستان و تامین آب شرب بخش دیگر از کارهای صورت گرفته بود که موحد برشمرد و گفت: آنچه مهم است تدوین یک برنامه مدون و کارشناسی با استفاده از همه توان وظرفیت ها با کمک تیم کارشناسی قوی برای هر شهرستان است.

موحد یادآور شد: برای اجرایی شدن این برنامه تدوینی، استفاده از نهادهای تحت فرمان رهبری، مثل بنیاد مستضعفان و… در اولویت قرار دارد. وی اشتغالزایی برای نسل جوان وبرون رفت شهرستان لنده از بن بست را اولویت های کاری خود ذکر کرد و اظهار داشت: بازگشایی جاده لنده به تشان قدم اول است و تا از بن بست خارج نشویم توسعه امکان پذیر نیست.مرمت و بازسازی جاده لنده به قیام و بهمئی، انتقال آب موگرمون برای شرب، کشاورزی، تفریحی و…آماده سازی اراضی کشاورزی و آبرسانی به مناطق مستعد و حل مشکلات کشاورزی ایدنک و توسعه زیرساختهای گردشگری و تله کابین، پیگیری راه اندازی کارخانه گچ با توجه به زمینه اشتغالزایی بالای آن از دیگر برنامه های تدوین شده ای بود که موحد برای توسعه لنده انجام آنها را ضروری دانست و گفت: پیگیری این پروژه ها، راه برون رفت لنده از محرومیت است.


وی افزود: راه اندازی کارخانه آجر با کمک بخش خصوصی و عملیاتی شدن معدن فسفات لنده از دیگر پروژه های در دستور کار است. موحد با بیان اینکه موگرمون می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود و زمینه اشتغال و توسعه منطقه رافراهم کند، عنوان کرد: زنان نیمی از جامعه هستند که میتواند در توسعه جامعه بسیار اثرگذار باشند؛ اما هیچ کاری برای آنها انجام نشده است و نیاز به اجرای پروژه هایی زیادی برای بانوان لنده است.


وی در پایان با توصیه به رعایت اخلاق و قانون مداری، گفت: قانون باید همواره مد نظر باشد و به هیچوجه تخطی از قانون صورت نگیرد،با حفظ آرامش به نتیجه مورد نظر خواهیم رسید.

 

 

منتشر شده در :2020/02/16 - 06:02|شناسه خبر: 45852 886 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه