امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۰:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد در ششمین نطق انتخاباتی خود در سوق؛

از شعور و بصیرت مردم نگران نباشیم/ما فرهنگمان فرهنگ رسول الله است و هر مطلبی را بر زبان نمی‌آوریم/در همه حوزه های سوق زمینه ایجاد اشتغال پایدار وجود دارد

ششمین نطق انتخاباتی سید محمد موحد در میان استقبال تاریخی مردم بخش سوق برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از سوق، عصر روز دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸، ششمین نطق انتخاباتی سید محمد موحد در میان استقبال تاریخی مردم بخش سوق، در شهر فرهنگ و اندیشه برگزار شد.

 

سید محمد موحد در جمع مردم سوق اظهار کرد: آن کسانی که تشخیص دادند در ۱۶ سال چه شد، سوق و این مردم هستند، از شعور مردم و بصیرت مردم نگران نباشیم، مردم بعد از ۱۲ سال اینچنین فریاد برمی‌آوردند به خادم خودشان و تقاضای حضور او را دارند.

شما که می‌گویید من جواب حرفایی که می‌زنند را بدهم، دیگر فرق بین ما و آنها چیست؟ خود را به رعایت اخلاق ملزم می دانم، ما فرهنگمان فرهنگ رسول الله است، فرهنگ امام علی (ع) و امام صادق (ع) است، ما منطقمان این است و هر مطلبی را بر زبان نمی‌آوریم.

مردم، زن و مرد خود به این نتیجه رسیدند که آنچه باید انجام دهند این است که در ۲ اسفند پشت پا به همه آن‌چیزی که برخی برایش خواب دیدند بزنند.

یکی از حوزه‌هایی که در بخش سوق در جاهای مختلف آن می‌توان حرکت ارزشمندی در ابعاد مختلف مخصوصاً در امر اشتغال ایجاد کرد بخش سوق است.

سوق از استعدادهای بالقوه مختلفی برخوردار است، سوق را می‌توان را با انتقال آب از رودخانه مارون به یک منطقه کشاورزی مکانیزه، گردشگری و منطقه‌ای که در آن بتوان زمینه اشتغال را برای صدها جوانان فراهم کرد، تبدیل کرد.

 اساسی‌ترین فریادی که دشت‌های سوق و بخش میزند برای انتقال آبی است که سالیان زیادی است که هنوز اندر خم یک کوچه است.

 

وی با تاکید بر اینکه در سوق ظرفیت های زیادی برای توسعه بخش گردشگری وجود دارد، تصریح کرد: اگر پل موگر که من ۲۰ سال پیش پایه های آن را از شهرداری تهران گرفتم و بعد من سنگ روی سنگ گذاشته نشد، ساخته می شد تحول زیادی در بخش گردشگری منطقه ایجاد می‌کرد. وی عنوان کرد: در حوزه بی بی زلیخایی به دژکوه با فراهم کردن مختصر امکاناتی میتواند به بخش گردشگری تبدیل شود‌.

موحد با اشاره به اینکه حق شهید طیب باید ادا شود و خانواده ایشان حداقل از امکانات جمهوری اسلامی بهره مند شود، گفت: در همه حوزه های سوق زمینه ایجاد اشتغال پایدار وجود دارد، فقط نیاز به برنامه مدون دارد. وی با اشاره به اینکه سوق مهد فرهنگ است، افزود: اما هنوز هنرمندان از مکان مناسب برخوردار نیستند.

وی تجهیز درمانگاه سوق را از دیگر برنامه های در دستور کار بیان و گفت: ساخت درمانگاه تخصصی سوق نیز باید پیگیری و عملی شود. موحد فراهم آوردن امکانات ورزشی، تفریحی و هنری برای بانوان را ضروری دانست و گفت: از پروژه های در دستور کار فراهم کردن زیر ساختهای فعالیت های ورزشی و هنری برای بانوان سوق است.

موحد عنوان کرد: شخصیت های علمی و فرهنگی سوق همواره مایه مباهات بودند و این جمعیت گسترده آماده است که بگوید دوم اسفند کار را تمام خواهد کرد.

منتشر شده در :2020/02/18 - 11:02|شناسه خبر: 45891 674 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه