امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار کلیپ های انتخاباتی چند روز اخیر

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتشار کلیپ های چند روز اخیرخصوصا کلیپ (جرثقیل سرنجل کل) اطلاعیه ای را صادر کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

 

دوم اسفند ۹۸ ، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رای ، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت ، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند .

حال نیروی انتظامی ؛ از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با خلق این حماسه بزرگ ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، خادمین خود در مجموعه انتظامی ، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی نمودند ؛ تقدیر و تشکر می نماید.

لازم به ذکر است ؛ در تاریخ سوم اسفند ، در جشن خود جوش و مردمی کاندید منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد ، افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی ؛ باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی گردیدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند .

این حرکت از منظر اخلاقی ، عرفی، قانونی و … ؛ محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می گردد ؛ چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سوء استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ های مشابه را داشته باشند ، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی ، مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ هایی رقم خواهد زد .

در پایان توصیه موکد می گردد :

‌ انتشار چنین کلیپ هایی، موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مشکلات مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد.

 شهروندان محترم از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست و غلط ، در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.

منتشر شده در :2020/02/23 - 09:02|شناسه خبر: 46398 736 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه