امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکذیب شایعه مرگ بیمار مشکوک به کرونا در یاسوج

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت یا مرگ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد مهدی بانشی افزود: خبری مبنی بر مرگ یکی از بیماران مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر شده که صحت نداشته و مرگ خانم ۶۶ ساله به علت عفونت ریوی و بیماری های زمینه ای بوده است.

وی اذعان داشت: جهت اطمینان بیشتر آزمایش این بیمار به تهران ارسال شد و چنانچه علت مرگ کرونا اعلام شود به صراحت و صداقت اعلام خواهیم نمود.

دکتر بانشی در پایان خاطر نشان کرد: البته در نظر داشته باشید مرجع نهایی برای اعلام تعداد افراد مبتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری فقط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی بوده و ما امار هر اتفاق و رخدادی را به این دو سازمان اعلام خواهیم نمود.

دکتر پرویز یزدانپناه؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بنده هیچگونه مصاحبه ای با سایر رسانه های نداشتم و دکتر محمد مهدی بانشی؛ معاون بهداشت دانشگاه به عنوان سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا و تنها مرجع رسمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این راستا است که امروز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ نشست خبری معاون بهداشت استان با اصحاب رسانه برگزار شد.

منتشر شده در :2020/02/24 - 03:02|شناسه خبر: 46416 1055 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه