امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۶:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهدا بیش از ۱ هزار ماسک به بیمارستان امام سجاد یاسوج توسط قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی/تقدیر ویژه رئیس بیمارستان امام سجاد از اقدامات اخیر سپاه

مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اهدا بیش از ۱ هزار ماسک به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سرهنگ ناصر صالحی مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام سجاد (ع) بیش از ۱ هزار ماسک به این بیمارستان اهدا و از زحمات و همکاری های ریاست محترم بیمارستان امام سجاد خانم دکتر نیکبخت و مهندس حسین پور تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ صالحی ضمن عید نوروز گفت: حرکت جهادی شما در به عهده گرفتن بحث استریلیزاسیون ماسک های تولیدی بار سنگینی از دوش ما برداشت و اگر همکاری و توان ظرفیتی شما نبود، شاید نمی توانستیم روزانه همین بخش اندکی که از نیاز استان را داریم تامین کنیم، روانه داروخانه ها کنیم.

دکتر نیکبخت رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج عنوان کرد: آسایش و آرامش امروز ما مدیون خدمات و جان فشانی های شما و همکارانتان در سپاه پاسداران است و الان ورود شما به بحث تولید ماسک التهاب و نگرانی استان را تا حد زیادی برطرف کرده است.

وی با اشاره به کمبود ماسک در کل کشور افزود: در این شرایطی که خود بیمارستان ها و مراکز درمانی با هزاران مشقت و سختی ماسک و لوازم بهداشتی مورد نیاز خود را تامین می کنند، ورود شما برای تأمین نیازهای مردم ستودنی و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: برای من و همه ی همکارانم در بیمارستان امام سجاد باعث خوشحالی و افتخار است که توانستیم در این راه کمکی کنیم و تا پایان کار با تمام توانمان به همکاری با شما ادامه خواهیم داد.

 

 

منتشر شده در :2020/03/25 - 11:03|شناسه خبر: 47015 614 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه