امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۸:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازرسی شبانه روزی و پلمپ طولانی مدت اصناف مختلف کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی شبانه روزی و پلمپ طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمیکنند خبرداد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از  روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: صالحی مدیرکل تعزیرات گفت با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان ،فقط برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند اون هم بارعایت پروتکل بهداشتی،سایر اصناف باید نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کنند.

وی بابیان اینکه بر اساس این دستورالعمل تمام واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشند با توجه به بازرسی انجام گرفته در روز شنبه مورخ۹۹/۱/۹، تعداد ۱۶ واحد صنفی غیر ضروری در استان که به مصوبات پیش گفته ،عمل نکردند پلمپ شدند.

صالحی افزود :برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای شلوغ گشت های مشترک با حضور نماینده استانداری ،قاضی و بازرسان تعزیرات حکومتی،بازرسان مرکز بهداشت ،بازرسان سازمان صمت،بازرسان اتاق اصناف،و پلیس امنیت نیروی انتظامی در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاههای غیر ضروری جلوگیری شود،وی از صبر و حوصله مردم برای سلامتی جامعه تشکر مجدد نمودند.

 

 

منتشر شده در :2020/03/29 - 09:03|شناسه خبر: 47286 896 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه