امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۷:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

انجام تست غربالگری کرونا در کشتارگاه های صنعتی دام و طیور و فروشگاه های بزرگ استان/ تشدید بازرسی ها و نظارت بر بازار با محوریت تعزیرات حکومتی

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست اضطراری کمیته اقتصادی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم سهمیه آرد نانوایی های متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، قطع می شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تست غربالگری کارگران کشتارگاه های صنعتی دام و طیور در شهرستان های ۸ گانه استان با قید فوریت توسط مراکز بهداشتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کشتارگاه صنعتی دام و طیور صنعتی و سنتی در استان فعال هستند، افزود: در صورت مشاهده کوچک ترین علائم بیماری در افرادی که در این کشتارگاه ها مشغول به فعالیت اند سریعا فرد مبتلا تحویل مراکز بهداشتی قرار می گیرد.

معاون استاندار به تدوین فرم تعهد نامه برای فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورتی که این فروشگاه ها بندهای ابلاغی براساس پروتکل تدوینی را رعایت نکنند، نسبت به پلمپ این واحدها اقدام خواهد شد.

صمیمی در بخش دیگری از سخنانش،
اظهار داشت: با توجه به اینکه قبلا دستگاه های نظارتی به تنهایی نسبت به انجام بازرسی ها اقدام می کردند ولی در شرایط فعلی علاوه بر تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی ، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحد های صنفی با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بنابراین لازم است بازرسی ها به صورت گروهی شامل ( بازرسان صمت ، تعزیرات حکومتی، بازرسان مراکز بهداشتی ، بازرسان اصناف، اتحادیه‌ های مربوطه ، دامپزشکی و یا سایر ادارات با توجه به شرایط خاص ) و با محوریت تعزیرات حکومتی بر اساس تصمیمات شورای تامین استان انجام شود.

صمیمی تاکید کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی موظف است به صورت روزانه گزارشی از اقدامات انجام شده به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه دهد.

 

 

منتشر شده در :2020/03/30 - 11:03|شناسه خبر: 47317 521 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه