امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۴:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که جشن های نیمه شعبان در این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،” حجت الاسلام سیدرضا افتخاری ” مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان و تنی چند از اقشار تاثیرگذار فرهنگی برگزار شد، با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، با اشاره به مناسبت های پیش رو و وضعیت موجود کرونایی، اظهار داشت: مشکلاتی از جمله شیوع بیماری کرونا و به تبع آن وضع محدودیت ها و محرومیت ها دلیل رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی از ما نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است با احترام به اتخاذ تدابیر ستاد مقابله با کرونا، با استفاده از شیوه های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و ایام نیمه شعبان برنامه ریزی نمائیم.

افتخاری، فضای مجازی را ظرفیت خوب و مناسبی برای ترویج شعائر دینی و مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بخش وسیعی از مخاطبین ما در فضای مجازی حضور دارند و آماده پذیرش مسائل دینی و مذهبی هستند و با برنامه ریزی صحیح می توان از این قابلیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برگزاری طرح بهار در بهار گفت: در طرح بهار در بهار ویژه برنامه هایی از جمله جشن های خانگی، نصب پرچم یا مهدی(عج) بر سردرب منازل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده های سنی مختلف، مقالات و دلنوشته های مهدوی تدارک دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، تولید محتوا در قالب پوستر و مقوا و پاسخ به شبهات دینی توسط روحانیون مستقر وائمه جماعات را از دیگر برنامه های طرح بهار در بهار عنوان کرد.

منتشر شده در :2020/04/05 - 01:04|شناسه خبر: 47535 683 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه