امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۷:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تامین کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازار توسط این سازمان تامین شده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت، و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد؛ سالار حسین پور افزود: کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازار توسط این سازمان تامین شده و دستور توزیع آن در بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان داده شده است.

وی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استان و سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اقدامات خوبی در تامین کالاهای اساسی برای ورود به ماه مبارک رمضان انجام داد و مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی در این ایام را نداشته باشند.

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کالاهای اساسی تامین شده برای ماه مبارک رمضان در انبارها و سرخانه های استان ذخیره و دستور توزیع هم داده شده است و برای دسترسی آسان مردم به این کالاها در اختیار شبکه های توزیع قرار خواهند گرفت.

حسین پور از توزیع ۴۸۰ تن شکر، ۴۸۰ تن برنج دانه بلند، ۴۸۰ تن روغن، ۲۲۴ تن مرغ منجمد و ۱۳۴ تن گوشت قرمز استان خبر داد و بیان کرد: کار نظارت و بازرسی همچنین رصد دقیق این کالاها در مراکز توزیع و عرضه توسط بازرسان سازمانه ادامه خواهد یافت و به خاطر عدم شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند اجرا وبنا به شرایط خاص غرفه های توزیع در شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاها بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت استان گزارش نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات آن ها رسیدگی شود.

منتشر شده در :2020/04/23 - 10:04|شناسه خبر: 48535 497 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه