امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۳:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد را تشریح کرد.

راه ملت: سید منصور موسوی افزود: مراسم سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران به مناسبت سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر، به شکل ویدئو کنفرانس با حضور جناب آقای شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیر کل صدا و سیما و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۳ خرداد ماه ۹۹ راس ساعت ۹ صبح در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) با مشارکت سپاه فتح استان، بنیاد شهید و شهرداری و با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حضور تعدادی از فرماندهان آزادسازی خرمشهر در برنامه صدا و سیمای استان با هماهنگی کنگره سرداران شهید و انجام مصاحبه از خاطرات رزمندگان و جانبازان در کنگره شهدا از دیگر برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد است.

موسوی با اشاره به حضور فرماندهان آزادسازی خرمشهر و سخنرانی قبل از نماز جمعه از طریق سپاه فتح استان در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد پویش رسانه ای مکتوب در حوزه فضای مجازی رسانه های مکتوب در خصوص عملیات بیت المقدس و مرحله سوم کمک مومنانه همزمان با سوم خرداد خواهند بود./ایسنا

منتشر شده در :2020/05/18 - 01:05|شناسه خبر: 50164 488 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه