امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۴:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

محکومیت یک میلیاردی ، ضبط کالا،و مصادره خودروی حامل قاچاق سیگار به نفع دولت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت یک میلیاردی ، ضبط کالا،و مصادره خودروی حامل قاچاق سیگار به نفع دولت خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از  روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان:صالحی  گفت: در پی کسب خبر و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکدستگاه خودرو مبادرت به حمل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجی از شهرستان شیراز بارگیری و از مسیر بابامیدان به یاسوج تردد می نماید بر همین اساس مامورین در قالب دو اکیپ در محور بابامیدان به یاسوج در محدوده روستای کوشک اقدام به بر پایی تور ایست بازرسی نموده خودروی مذکور مشاهده به محض روئیت مامورین توجهی ننموده متواری و به تعقیب وی پرداخته و به اخطار توجهی نکرده سپس لاستیکهای خودرو مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

وی افزود:با بازرسی انجام گرفته تعداد ۲۲۴۲۰۰ نخ سیگارت خارجی کشف و برای سیر مراحل قانونی پرونده به شعبه سوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال و پس از اظهارات متهمین و دفاعیات، قاچاق بودن کالای مکشوفه محرز و اتهام انتسابی را مسلم تشخیص دادند.

مدیرکل تعزیرات حومتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: شعبه سوم ‌قاچاق کالا وارز تعزیرات متهم ردیف اول را محکوم به ضبط کالا و مصادره خودرو و جریمه یک میلیاردو پنجاه وهفت میلیون ریالی در حق صندوق دولت و نفر دوم را به حکم برائت رای دادند.

منتشر شده در :2020/05/21 - 10:05|شناسه خبر: 50415 489 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه