امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۷:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در جلسه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

حفظ سلامت منابع آب استان بدون هیچگونه ملاحظه ‌کاری

صبح امروز جلسه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان به میزبانی شرکت آبفای استان برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه که به ریاست فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نمایندگان عضو کارگروه از شرکت هاسی آبفا، آب منطقه ای، ادارات کل منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد اعضاء به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون آلاینده های زیست محیطی و چگونگی حفاظت از منابع آبی پرداختند و درباره نکات مهم بحث و تبادل نظر شد.

فیض اله پاسره در این نشست اظهار کرد: اعضاء کارگروه حفاظت کیفی از منابع آبی استان می بایست با جدیت و بدون از هرگونه ملاحظه کاری نسبت به حفاظت از منابع آبی ومقابله با آلاینده های زیست محیطی و همچنین وضع الزامات مورد نیاز اقدام نماید.

رییس کارگروه حفاظت کیفی منابع آبی استان افزود: با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید و همچنین فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در این سال تغییر محسوسی در زندگی مردم ایجاد شود بنا بر این به طرح‌های ارسالی به کارگروه که جنبه سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و تولیدی داشته باشد با مدنظر داشتن شعار سال و در راستای اجرایی نمودن شعار سال با ملاحظات حفاظت از کیفیت منابع آبی کمک شایانی خواهد شد.

پاسره عنوان کرد: اعضاء کارگروه درماه آتی با بررسی میدانی از منابع آبی سراسر استان، وضعیت کلیه منابع آبی و آلاینده های مجاور و اطراف منابع را مورد بازدید قرار دهند و تهدیدات زیست محیطی منابع را بررسی و تصمیمات مقتضی را در راستای حفاظت از آنان اتخاذ نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات کار گروه حفاظت کیفی منابع آب باید در راستای حفظ محیط زیست،حفاظت از منابع آب، بهداشت محیط ،حفظ اکوسیستم های آبی و سلامت مردم باشد.

پاسره یادآور شد: در راستای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، مصوبات این کار گروه به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت کمک به تصمیم گیری ها در خصوص طرح های زیر بنایی ارسال خواهد شد.

منتشر شده در :2020/05/21 - 10:05|شناسه خبر: 50420 556 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه