امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۶:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت/بهارستان با سناتور بهاری می شود

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید

راه ملت:

من که باشم بر آن خاطر و عاطر گذرم
بدرقه ی راه شود آن نغمه شیرین سخنم

بهارستان با سناتور بهاری میشود
خرداد صدای کهگیلویه به مجلس رسید، صدایی که شانزده سال فریاد بود و کهگیلویه ای که چهار سال در اغمای عزت و آبادانی فقط نفس میکشید.
سرد بود هوایِ بهارستان کهگیلویه و گرمای زمستانش هم مزه ای بی هیچ میداد تا آن مرد دوباره با یک لبخند آمد.
سلامِ کهگیلویه دوباره به مجلس رسید و دوباره آن مرد آمد، آن مرد در بهار آمد، در یک تاریخ روشن آمد، آمد تا دوباره به کهگیلویه عزت دهد، آمد تا به معنای واقعی به مردمان دیارش کمک کند و ثابت کند که مجلس هم برای گفتن موحد آهنگ بویِ بهار پخش میکند، آمد که عَلم جنوب را در بهارستان برفراز کوههای زاگرس برافراشتد، کهگیلویه پتانسیل و ظرفیتهایی دارد که بی درنگ تشنه ی شجاع مرد جسوری همچون سناتور بزرگ بود تا دوباره بر بام عزت و آبادانیش حاج موحد رکاب بزند و از پیله خشک چندساله نجاتش دهد، کهگیلویه بزرگ مرد بزرگ میخواهد، مردی که تریبون نطقش خانه ملت را بلرزاند و درد مردمان حوزه اش را فریاد بزند. حاج موحد نماینده فعال و مردمی که طی ادوار گذشته و سوابق درخشانی که دارد امیدها را برای کهگیلویه زنده کرده که تفاوت ” شعار و عمل ” را ببینیم و تفاوت ” سلام ها و من آمده ام ها ” را احساس کنیم. امیدواریم که آینده روشنی در انتظار کهگیلویه بزرگ باشد ضمن خوش آمدگویی و آرزوی توفیق و سربلندی برای جناب حاج آقا موحد بسیار خرسند هستیم تا باتوجه به سوابق و همچنین توانمندیهایی که دارد دوباره عزت و سربلندی را به کهگیلویه بزرگ برگرداند.

خوش آمدی مرد بزرگ

” بقلم طاهر پوریانی نیا “

منتشر شده در :2020/05/22 - 01:05|شناسه خبر: 50458 477 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه