امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۹:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های مسئولان و ارگان های استانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

مسئولان و ارگان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد هر کدام با صدور پیام و بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین را گرامی داشتند.

راه ملت: 

 

بیانیه اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس

اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، هم‌وطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به استماع فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در ظهر جمعه دوم خرداد ماه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌کند.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‌(آیه ۷ سوره مبارکه محمد.ص.)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

روز جهانی قدس، یادگار تاریخ‌ساز و ارزشمند بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که در پرتو رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و بصیرت بی‌مثال مردمی، امروز به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران و سلطه‌جویان تبدیل شده است. این اتحاد و برادری، با پشتوانه ۷۲ سال مقاومت و ایستادگی، آنچنان در روح و تن فلسطین مظلوم و جهان اسلام ریشه دوانده که می‌رود تا طومار غاصبان بی‌ریشه این خاک مقدس را در هم بپیچد.

مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، اسرائیل جنایت‌کار باید بداند جهان اسلام و در صف نخست آن، ایران اسلامی در مسیر آزادی قدس شریف، مدافع حقوق حقه ملت مقاوم و همیشه ایستاده فلسطین هستند و تا نابودی صهیونیست جنایت‌کار خیزش طوفانی‌شان آرام نمی‌گیرد.  

راهبرد جهان اسلام، در برابر نظام سلطه و صهیونیسم پلید، همان تفکر سردار سربلند جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است. به برکت جهاد این سرباز سرافراز ولایت، امروز تفکر مقاومت به قدرت نرم جهان اسلام در برابر جنایتکاران تبدیل شده است و دیری نمی‌پاید که نقاب از چهره نفاق برداشته و مرگ همیشگی آن رقم خواهد خورد.

امسال شیوع بیماری جهان‌گیر کرونا، فرصت برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس را از جهان اسلام گرفته است، اما این پایان کار نیست و یادآوری است بر همگان که فراموش نکنیم اسرائیل نیز همانند ویروس منحوس کرونا محکوم به شکست است. فریاد «القدس لنا» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گوش جهانیان می‌پیچد و این ندای حق است که اینگونه طنین‌‌انداز می‌شود: «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».

اصحاب رسانه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد، امسال پرشورتر از قبل، نقش خطیر خود را در دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین ایفا خواهند کرد.

فعالین رسانه ای در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش، انزجار خود از این  غده سرطانی را اعلام و هم‌وطنان روزه‌دار و آزادی‌خواهان سراسر جهان را به استماع فرمایشات مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ظهر جمعه آخرین روز ماه مبارک رمضان (ساعت ۱۲ از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) دعوت می‌کند.

 

 

 

بیانیه دانش آموزی بسیجی بمناسبت روز جهانی قدس:
روز جهانی قدس میراث گرامی حضرت امام خمینی(ره) و هدیه با ارزش الهی به مردم عدالت‌خواه جهان است. هم اکنون که ابتلای بین المللی ویروس منحوس کرونا، انسان را وادار به فهم عجز و ناتوانی خود حتی در قبال کوچک ترین ذرات عالم کرده است و بدین سبب هیمنه ظاهری و خودساخته ملل استکباری فروریخته و جهان در آستانه تغییراتی نو قرار گرفته است اما هنوز زور گویان صهیونیستی کودک کش، به عنوان یکی از نیرومندترین ارتش های پوشالی دنیا حضور غاصبانه خود در سرزمین های اشغالی و جنایتهای فجیع و دردناک را در مرزهای لبنان و سوریه رها نکرده و علاوه بر این در سایر نقاط دنیا با اجرای حملات تروریستی، آزادگان را به مسلخ می برند و با ایجاد رعب و وحشت از کوچک ترین کشور جهان غولی سهمگین ساختند. رژیم صهیونسیتی امروز در مقابل مکر خداوند قرار گرفته و چون لاشه مرداری نحیف زیر گامهای رزمندگان فلسطینی همچون کاه جویده شده (کعصف ماکول) در حال متلاشی شدن است.
صدور اندیشه و ایدئولوژی انقلاب اسلامی به همه دنیا بر تفکر غاصبانه و شیطانی آنان مهر باطل زده و عقربه ساعت مرگ آنان با سرعتی سرسام آور به سمت صفر میل پیدا می کند. رسول گرامی اسلام (ص) چه زیبا فرمودند آنکه در حال غرق شدن است، برای نجات خود از علف های نازک و کم توان استفاده می کند.
این نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب رسانی به موسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهند چرا که شبح هولناک سلاح های ساده و ابتدایی رزمندگان جبهه مقاومت بر گنبد آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست، خیالی بودن قدرت آنان را ملموس کرده است، گرچه سابقه این ناتوانی در جنگهای ۳۳ و ۲۲ روزه و … به اثبات رسید ولی هم اکنون اهریمن در خانه خود هم زمین گیر شده است و وعده الهی تحقق می یابد و محو شدن رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جهان یک امر حتمی است.
روز قدس فرصتی است تا آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم را برای همیشه در هم بپیچند.
دانش آموزان بسیجی با قلبی آکنده از خشم نسبت به جنایات ددمنشانه اخیر صهیونیستها در منطقه غزه و شهید شدن بسیاری از دانش آموزان فلسطینی مصیبت زده، رنجور و زخمی از تیر جلادان، اعلام می دارند:
۱- ملت شجاع، ایثارگر و استکبار ستیز ایران همچون کوه پولادین با حمایت همه جانبه از مردم مقاوم و ایستاده نوار غزه و فلسطین تا محو کامل دولت غاصب صهیونیستی لحظه ای از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
۲- کودکان، نوجوانان و جوانان جهان به ویژه جهان اسلام با مشت گره کرده بر سر دولتهای بی کفایت خود کوبیده و فریاد برآورید تا یخ جسم بی تحرک آنان فرو ریخته و طلیعه تمدن اسلامی در جهان تابیده و به برکت این توان مجددا روح بیداری اسلامی در کالبد ملل دنیا جریان یافته و با تشکیل دولت اسلامی، اسلام که تنها راه نجات بشریت است در عالی ترین درجات استعلی یابد.
۳- مردم مسلمان ایران فرزند عاشورا و محرم هستند و تحریم ها و توطئه های سیاسی و اقتصادی مس وجودشان را آب دیده تر می کند و با توانی مضاعف تر از قبل در برابر اندیشه های مسموم سلطه جویان ایستادگی نموده و با تکیه بر نیروی علمی بومی جوانان کشور تا رسیدن به استقلال نهایی و تبدیل شدن به الگوی موفق جهانی در گامهای پیشرفت خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد.
۴- سازمان های مدافع حقوق بشر که برخلاف عنوان خود عمل می نمایند،بخود آیند و با دفاع از حقوق کودکان، زنان و دانش آموزان منطقه غزه هویت جدید را باز شناسند. تا کی می خواهید همچون عروسک های خیمه شب بازی مورد مضحکه و دستاویز استکبار جهانی باشید؟ شما با سکوت مرگ آورتان هر روز شاهد قتل عام انسانهای بی گناه و بی دفاع در این منطقه هستید، بدانید خدای عزوجل کفیل این مردم بوده شما نیز همچون اربابانتان به زباله دان تاریخ روانه خواهید شد.
۵- مسئولین و خدمتگزاران ایران اسلامی به بیان مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) توجه اکید نموده و اگر به دنبال عزت ابدی و اثر بخش بودن زحمات خود هستید در جهت نهادینه کردن ارزش های فطری و جهانی انقلاب اسلامی تلاش نموده تا لحظه ای فکر و امید گرایش و تسلیم شدن ایران اسلامی در اندیشه سلطه جویانه استکبار جهانی خطور نکند و مظلومین جهان از این تلاش الهام گرفته و ریشه های دولتهای استکباری همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط مستضعفین عالم خشکانده شود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

 

 

مردم در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود قشرهای مختلف مردم در بستر فضای مجازی و همینطور در بستر فضای حقیقی البته با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند تا بار دیگر شاهد نفرت عمومی و همه جانبه از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک اظهار کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران بنا به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت علنی با تاسیس یک رژیم جعلی و ساختگی به نام اسرائیل در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است .

وی افزود: از آن زمان تاکنون و در آینده همه نیروهای انقلابی، جبهه مقاومت، جنبش های آزادی خواه در سراسر جهان وظیفه دارند در روز قدس نفرت و انزجار عمومی خود را از جنایت سبوعانه و وحشیانه رژیم تصنعی، نامشروع ، ساختگی، جعلی و غیر قانونی اسرائیل اعلام بدارند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

حکمتی نیک با بیان اینکه روز قدس فراموش نشدنی است، گفت: انتظار می رود امسال هم با توجه به وضعیت کرونایی حاکم برجامعه همه دوستدران نظام اسلامی و دوستان مردم مظلوم فلسطین و همه کسانی که دغدغه حاکمیت دین را دارند و دل در گرو آزاد سازی قدس شریف دارند در بستر فضای مجازی و همینطور در بستر فضای حقیقی البته با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند تا بار دیگر شاهد نفرت عمومی و همه جانبه از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی باشیم .

وی از قشرهای مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با حضور در فضای مجازی به پویش های مردمی علیه جنایات اسرائیل بپیوندند و در مراسم های روز قدس که به صورت حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود شرکت کنند.

 

 

 

پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مناسبت روز جهانی قدس

علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی، بر تحقق وعده الهی در آزادی قدس شریف تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در متن این پیام آمده است: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و یادآور روزی بزرگ و مهم در تاریخ مظلومیت فلسطین است که در سال ۱۳۵۸ به ابتکار رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی (ره)، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنیان گذاشته شد تا بدین وسیله زمینه ساز بیداری اسلامی و تحقق بخش نجات قدس و فلسطین عزیز باشد.
روز قدس تجلی گاه اراده استوار و تزلزل ناپذیر امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار است و بدین گونه همبستگی، اتحاد و همدلی مسلمانان عدالت جوی جهان در این روز، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته ساخته و اهداف بحق مسلمانان در آزادی قدس را به سرانجام می رساند.
همزمان با روز جهانی قدس، همه ساله مردم انقلابی کشور در اقصا نقاط ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از اشغالگران غاصب قدس به نمایش می گذارند و همراه با سایر مسلمانان دنیا با فریاد های خود خواستار آزادی قدس شریف از چنگال جنایتکاران صهیونیست می شوند.
هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور ما، مراسم روز قدس بنا بر نظر مقامات بهداشتی کشور و تصمیمات اتخاذ شده برگزار نخواهد شد، اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریاد های کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند.

علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

منتشر شده در :2020/05/22 - 01:05|شناسه خبر: 50460 418 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه