امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۳۴:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جزئیات آتش سوزی در چند نقطه از جنگل‌ها و مراتع گچساران

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات آتش سوزی در چند نقطه از جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران را تشریح کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، غلامحسین حکمتیان اصل افزود: این آتش سوزی‌ها از ساعت ۱۸ عصر روز جمعه در چند از جنگل‌ها و مراتع گچساران آغاز شده اند.

وی اظهار کرد: بخشی از آتش سوزی در حومه شهر گچساران بود که توسط نیروهای منابع طبیعی و مردمی کنترل شد، بخشی نیز در ارتفاعات صعب العبور و صخره ای منطقه” خُنگ بنار” گچساران رخ داده که نیروهای منابع طبیعی و بومی منطقه برای خاموش کردن آتش سوزی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت آتش سوزی هر چه با همکاران‌مان تماس می گیریم برقرار نمی شود و در دسترس نیستند.

حکمتیان اصل تصریح کرد: نیروهای منابع طبیعی استان در آماده باش به سر می برند تا در صورت نیاز صبح فردا پس از روشن شدن هوا به محل آتش سوزی اعزام شوند.

وی ادامه داد: شرایط منطقه سخت و خطرناک است. از میزان خسارات احتمالی گزارشی در دست نیست چون تلفن نیروهایی که در حال خاموش کردن آتش هستند، در دسترس نیست.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش سوزی عنوان کرد: هنوز علت دقیق آتش سوزی مشخص نیست اما علت انسانی است و پس از بررسی عمدی یا سهوی بودن آن مشخص خواهد شد.

حکمتیان اصل بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵ مورد آتش سوزی نقطه ای و جزئی در جنگلها و مراتع استان رخ داد که همه موارد در شهرستان گچساران بوده اند./ایسنا

منتشر شده در :2020/05/23 - 11:05|شناسه خبر: 50482 643 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه