امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۲:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های مسئولان استانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مسئولان و ارگان های استانی هر کدام با صدور پیامیف سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.

راه ملت: 

 

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
فتح خرمشهر نشانگر اوج ایثار و مقاومت در برابر دشمن بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزاد سازی و فتح خرمشهر نشانگر اوج فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی عراق بود.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی در انقلاب اسلامی است و بنا فرموده مقام معظم رهبری یکی از مهمترین برکات نظام جمهوری اسلامی حفظ تمامیت ارضی کشور به شمار می رود .

وی بیان کرد: در ۲۰۰ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه بی لیاقتی و بی کفایتی شاهان قاجار و کسانی که بر این کشور حکومت می کردند بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع یعنی بیش از دو برابر وسعت فعلی کشورمان به بیگانگان واگذار شد.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی عراق از لحاظ امکانات و تجهیزات در بهترین شرایط به سر می برد و از طرف کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی همسایه حمایت مالی،تسلیحاتی و نظامی می شد.

وی افزود: ز سوی دیگر در این دوران اتقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و از تجهیزات، ادوات جنگی و نظامی زیادی برخوردار نبودیم اما با همه این شرایط و تنگناها به همت آحاد مردم، رزمندگان، نیروهای بسیجی و انقلابی توانستیم جنگ هشت ساله را اداره و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان و بیگانگان واگذار نکنیم.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به خوبی نشان داد گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ایرانی تعداد زیادی از نیروی بعثی را به اسارت گرفتند و ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.

وی تصریح کرد: با فتح خرمشهر معادلات منطقه به هم خورد و دشمن بعثی دچار سرگردانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: روز سوم خرداد تجلیل از همه کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و در راه دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، صلابت و سربلندی باشد.

 

پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز حماسه شکوهمند آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت غیور ایران، مسئولین خدمتگزار و همه ایرانیان غیرتمند در سراسر دنیا که قلبشان برای استقلال و آزادی کشور عزیزمان می‌تپد، تبریک عرض می‌کنم.
سی و هشت سال پیش در چنین روزی رزمندگان اسلام با کمترین نفرات و امکانات و تجهیزات نظامی و در کمال بهت و ناباوری جامعه‌ جهانی، خرمشهر را پس از دو سال اشغال توسط چندین لشکر دشمن تا بن دندان مسلح، آزاد کردند. فتح الفتوحی که به عنوان نماد مقاومت، ایثار، پیروزی ملت ایران برای همیشه تاریخ ثبت شد.
آزادی خرمشهر جلوه‌ای از معجزه‌ اراده‌ الهی به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، نظام دینی، رهبری معنوی و باور و ایمان و عشق امت به ولایت شد، وقتی در اولین سخن و پیام بشارت پیروزی گفته شد: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.
در سالروز این یوم الله، به روح بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی صلوات و درود می‌فرستیم و یاد و خاطره‌ ی شهیدان به ویژه شهدای معزز، جانبازان و ایثارگران سرافراز عملیات ” بیت‌المقدس” را گرامی می‌داریم.


علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

منتشر شده در :2020/05/23 - 11:05|شناسه خبر: 50490 635 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه