امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۲:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کشف و ضبط محموله چوب بلوط و ذغال در بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچیان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت به شدت در دستور کار قرار گرفته است.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، سید اسدالله هاشمی که خود هر ۲ شب مامورین یگان حفاظت را همراهی می کرد افزود: پس از ۲ شب گشت مداوم و رصد شبانه منطقه در ساعت ۳ بامداد امروز سوم خرداد یک محموله سنگین شامل چوب بلوط و چندین گونی ذغال از یک خودروی وانت کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت حامل چوب بلوط اظهارکرد: در همین راستا، ضمن هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضا، کارگاه تولید ذغال در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد، که این محموله برای آنجا بارگیری می شد شناسایی و پلمب شد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضائی به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع ملی هشدار داد: یگان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت از منابع ملی قاطعانه با اینگونه جرایم برخورد خواهد کرد.

هاشمی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو در مناطق حفاظت شده مراتب را به شماره تلفن۰۷۴۳۳۳۳۴۴۴۲  اطلاع دهند. 

منتشر شده در :2020/05/23 - 12:05|شناسه خبر: 50501 553 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه